تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم/مرزبان های طالب توجیه نیستند؛ این مشکل هنوز شکل جدی پیدا نکرده

اعتمادآنلاین|

احمد وحیدی، وزیر کشور در مورد لایحه جامع انتخابات گفت: دولت قبل لایحه ای به مجلس فرستاده بود که نیاز دارد تکمیل شود؛ این لایحه باید منطبق بر سیاست های کلی انتخابات باشد و تلاش می کنیم لایحه ای جامع ارائه دهیم که هر سه نوع انتخابات را پوشش دهد.

به گزارش فارس، وی افزود:‌لایحه جامع انتخابات شامل موضوعات متعددی است، اگر بخواهیم لایحه‌ای جامع برای اصلاح قانون که انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شوراها را شامل می‌شود تهیه کنیم، زمان بسیار لازم دارد. ما اگر بتوانیم،انتخابات، مجلس، ریاست جمهوری، شوراها را در جریان اصلاح قانون انتخابات پوشش خواهیم داد و لایحه جامع انتخابات شامل انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها را تهیه و به مجلس می‌فرستیم.

وحیدی تصریح کرد: لایحه باید منطبق با سیاست‌های کلی انتخابات انجام شود که این موضوع چندین سال است که مغفول مانده است و از مسائل مهم وزارت کشور است تا طبق بیانات رهبر معظم انقلاب انجام شود و دوستان در تلاشند سرعت انجام آن بیشتر شود.

وی در مورد درگیری‌های مرزی با طالبان گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.لازم است این مسائل به نرمی حل شود و با مردم مستقر در مرزها و نیروهای طالبان صحبت شود، در مرزها نیز در تلاش هستیم حساسیت مضاعف درست نشود و امیدواریم که موضوع مدیریت و کنترل شود. وزیر کشور در مورد درگیری ها با طالبان و امکان انسداد مرز گفت: این مسئله در دستور کار است.

وحیدی در مورد اقدامات تروریستی در محرم گفت: در این ایام اقداماتی صورت گرفت که با تسلط نیروهای امنیتی جلوی آن گرفته شد. البته برای بار اول نیست و این اقدامات هم به کمک ضدانقلاب انجام می شود.

پست بعدی

بازگشت ویل اسمیت، بدون عذرخواهی!

ش آگوست 20 , 2022
ویل اسمیت بدون پیام عذرخواهی از کریس راک به شبکه‌های اجتماعی بازگشت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000