دستگیری ۸ قاچاقچی عتیقه در دزفول

اعتمادآنلاین|

سرهنگ روح اله گراوندی چهارشنبه شب در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وصول گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای باند قاچاق عتیقه در یکی از مناطق، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی بخش شهیون با ایجاد تورهای ایست بازرسی و گشت زنی هدفمند به ۲ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر مطابق مقررات متوقف کردند.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی یک دستگاه فرکانس یاب، یک دستگاه گنج یاب به همراه متعلقات، ابزار آلات حفاری، ۲ عدد سکه دارای قدمت، یک عدد کوزه قدیمی کشف و ضبط و هشت متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول اظهارداشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پست بعدی

شناور تفریحی «سانی» برای حضور در رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهیا می‌ شود

چ آگوست 17 , 2022
اعتمادآنلاین| این شناور با طول ۱۷۲ متر، عرض ۲۳ متر و آبخور ۵.۸ متر بزرگترین شناور کروز موجود در کشور است که تحت مالکیت شرکت مکین دریای کیش می‌باشد. به گزارش ایرنا، از حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، براساس این گزارش، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000