بعضی موانع باقی مانده مذاکرات برطرف شده/ ایران از محتوای پیش‌نویس تهیه شده راضی است

اعتمادآنلاین|

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک دیپلمات ارشد اروپایی از پیشرفت در مذاکرات خبر داده است.

به گزارش انتخاب به نقل از بی بی سی، این خبرگزاری به نقل از این مقام ارشد نوشت بعضی از موانع باقی مانده برطرف شده و «تضمین‌های قابل توجه» در رابطه با درخواست ایران مبنی بر عدم خروج مجدد آمریکا از توافق هسته‌ای به دست آمده است.

به گفته این مقام اروپایی، ایران از محتوای پیش‌نویس تهیه شده راضی است.

هم‌زمان، آمریکا می‌گوید مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام تا حد زیادی کامل شده و فرصت برای رسیدن به یک توافق بسیار کوتاه است.

جان کربی، از سخنگویان کاخ سفید، پنجشنبه گفت آمریکا از ایران می‌خواهد تا پیشنهاد‌های ارایه شده به این کشور را برای بازگشت به برجام بپذیرد.

این سخنان در حالی بیان شد که مذاکره‌کنندگان ارشد ایران و اتحادیه اروپا پس از چندین هفته وقفه برای ادامه مذاکرات به وین رفته‌اند.

پست بعدی

بیماران زمینه‌ای، عمده بستری‌های کرونا در پایتخت/ احتمال افزایش موارد بیماری در روزهای آتی

ج آگوست 5 , 2022
اعتمادآنلاین| نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به اینکه بیشتر بیمارستان‌های استان تهران درگیر موارد سرپایی بیماری هستند، گفت: تعداد ابتلا بالا است اما خوشبختانه درصد بیمارانی که بستری می‌شوند خیلی کمتر است و عمدتا کسانی بستری می‌شوند که بیماری زمینه‌ای دارند. از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000