وزن سیم مفتول مسی + خرید سیم مفتول نقره

یک سیم همه کاره که امروزه از آن بسیار استفاده می شود سیم مفتول گالوانیزه بوده که جدول وزن آن در زنجان بسیار متنوع بوده و جزء تجهیزات مهم در صنایع مختلف می باشد.

سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.3 میلی متر و وزن 4.8 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.3 میلی متر و وزن 7.5 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.4 میلی متر و وزن 6.4 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.4 میلی متر و وزن سیم مفتول 10 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.5 میلی متر و وزن 8 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.5 میلی متر و وزن 12.5 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.6 میلی متر و وزن 9.6 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.6 میلی متر و وزن 15کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.7 میلی متر و وزن 11.2کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25متر دارای ضخامت 0.7 میلی متر و وزن 17.5 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول مسی ضخیم بدون روکش

انواع مختلفی از سیم های مفتول مسی وجود دارند که از آن جمله می توان به انواع ضخیم بدون روکش اشاره کرد که به دلیل ضخامت بالا به آن کابل نیز می گویند.

با پیشرفت علم و نیز پی بردن به الکتریسیته و جریان برق که در صنایع مختلف از آنها استفاده می شود، پس به جهت انتقال این نیروها ساخت سیم های بسیار با کیفیت بیش از هر زمان دیگر احساس شد تا از اتلاف انرژی پیشگیری بشود.

از جمله ویژگی های مورد انتظار در ساخت آنها، انتخاب فلزی بود که توانایی رسانایی بسیار بالایی داشته باشد و در عین حال دارای قیمتی مناسب باشد زیرا استفاده از آنها بسیار گسترده تر از حد معمول می باشد بدین منظور در ابتدا از نقره استفاده می شد که هزینه های بسیار گرانی داشت و در نتیجه فلز مس را جایگزین آن کردند زیرا بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

یکی از انواع سیم ها که دارای استحکام و دوام بسیار بالا می باشد و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود سیم مفتول مسی می باشد که دارای قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی می باشد که می توانید آنها را به هر شکلی که بخواهید، در بیاورید.

دارای تراکم و اتصال پذیری فوق العاده بالایی می باشد که به سختی از هم گسیخته می شود از آن در صنایعی همچون برق و صنایع دستی، چوبی و برق زیاد استفاده می شود که دارای اندازه های متفاوت با سایزهای متنوع می باشد.

همچنین استفاده از آنها در ژنراتورهای برق و نیز تابلوهای برق از دیگر کاربردهای آنها است آنها با توجه به نوع کاربرد با ضخامت های متفاوتی تولید می شوند که ضخیم و نازک دو مدل رایج آن می باشد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

قیمت خرید سیم مفتول حرارتی نقره

 یکی از پرکابرد ترین محصولاتی که در صنایع مختلف صنعتی از جمله فولاد و ذوب آهن تولید شده و در صنایع دیگری همچون ماشین سازی و صنایع نیروگاهی کاربرد دارد سیم مفتول حرارتی نقره می باشد که ما در این مقاله قصد معرفی مشخصات و قیمت خرید آن را داریم بنابراین تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

سیم مفتول های به صورت کلی جزو محصولات میانی تلقی می شوند که از آنها برای تولید محصولات و مقاطع فولادینهایی نظیر ورق ها، تیرآهن ها و توری های فلزی استفاده می شود که البته استفاده از برای تولید سیم خاردار نظامی جزو محصولات ویژه تولیدی می باشد که تکنولوژی تولید آنها در اختیار صنایع نظامی می باشد.

این محصولات فولادی عموما با دو روش نورد گرم و کشش تولید شده و دارای سطوح مقطع و ضخامتی بین 0.4 تا 4 میلی متر هستند که با توجه به کاربرد برای مشتریان و صنایع طراحی و ساخته می شوند.

سیم مفتول های نقره یکی از پرکاربرد ترین آلیاژ های مورد استفاده برای لحیم کاری های سخت و پیچیده می باشد که در آنها از فسفر به عنوان ترکیبی روان کننده به منظور سهل نمودن عملیات جوش کاری بهره برده می شود در واقع فسفر به طور همزمان نقش اکسید زدایی را نیز ایفا می نماید شاید بپرسید که خرید سیم مفتول نقره به چه کاری می آیند؟ در جواب باید بگوییم که این محصولات بیشتر برای افزایش خاصیت نشت پذیری در جوشکاری لوله پلی اتیلن و لوله های مسی عبور دهنده گاز به کار برده می شوند که از قیمت و صرفه اقتصادی بالاتری نسبت به سایر مفتول ها برخوردار می باشد.

پست بعدی

چرا حاج‌قاسم گفت روی رفتن به مازندران را ندارم؟ / خان‌طومان؛ داغی که با سردار سلیمانی همراه بود

چ آگوست 3 , 2022
همشهری آنلاین نوشت : خان‌طومان در جنگ سوریه به مثابه شلمچه در دوران جنگ تحمیلی است؛ منطقه‌ای که مقاومت‌های بسیاری دیده و خون‌های زیادی از بهترین فرزندان انقلاب اسلامی روی خاک آن ریخته شده است. خان‌طومان شاید نمادی‌ترین منطقه در جنگ در شامات باشد که نیروهای مقاومت به‌دلیل راهبردی بودن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000