منتطر سقوط قیمت برنج باشید

اعتمادآنلاین|

هر کیلو برنج طارم هاشمی در بازار با قیمت ۱۷۴ هزار تومان، برنج ممتاز هاشمی ۱۵۸ هزار تومان، برنج دم سیاه درجه یک ۱۳۵ هزار تومان و برنج مجلسی معطر ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش مق‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، همچنین در بازار هر کیلو برنج ایرانی فجر ممتاز و معطر با قیمت ۹۵ هزار تومان و برنج ایرانی عنبربو ۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

معاون دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی به تازگق اعلام کرده و گفته به زودی قیمت جدید برنج بعد از محاسبه هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت اعلام می‌شود.

آن‌طور که مجید حسنی‌مقدم اعلام کرده؛ به دلیل این‌که وارد فصل برداشت برنج شده‌ایم، قیمت‌ها نزولی است و تا رسیدن به قیمت‌های مناسب، این روند ادامه دارد.

پست بعدی

بی‌سابقه‌ترین بازار خرسی در حال وقوع است؟

س آگوست 2 , 2022
اعتمادآنلاین| جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، هشدار داده است که بازارهای نزولی بیشتری در راه هستند و روند نزولی بعدی بعدی «بدترین» در طول عمر او خواهد بود. وی با اشاره به اینکه ارزش بسیاری از سهام‌ها ۹۰ درصد کاهش خواهد یافت، تاکید کرد: سرمایه گذاران ضرر زیادی خواهند کرد. جیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000