راه ارتباطی ۲۷ روستای جبالبارز جنوبی مسدود شد

اعتمادآنلاین|

حمدالله فاریابی با اشاره به بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان عنبرآباد از روستاهای بخش جبالبارز جنوبی گفت: در بازدید عصر امروز هشتم مردادماه از مناطق سیل زده جبالبارز جنوبی تمهیدات لازم برای خدمات رسانی و بازگشایی محورهای مسدود شده در نظر گرفته شده و به زودی عملیات بازگشایی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی از شناسایی و برطرف شدن خطرات احتمالی سیل در مسیل ها و روستاها خبر داد و افزود: با عبور سامانه بارشی مرمت راه های آسیب دیده آغاز خواهد شد و در این راستا امکانات مورد نیاز تامین شده است.

فاریابی ضمن یادآوری هشدارهای هواشناسی گفت: باید تا پایان اعلام هشدارها از هرگونه تردد و اتراق در مسیر رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود و مردم اخبار وضعیت راه ها را از مراجع رسمی دریافت کنند.

مشاور استاندار در جنوب کرمان از عشایر کوچرو و مرتعداران نیز خواست نسبت به جابجایی دام ها خود با احتیاط عمل کنند.

پست بعدی

۳ روستای دیگر در استان فارس تخلیه شدند

ش جولای 30 , 2022
اعتمادآنلاین| خلیل عبدالهی در این باره اظهار داشت: با شدت گرفتن بارش‌ها در بسیاری از نقاط استان از جمله سرچهان، شهر حسامی از توابع این شهرستان به دلیل حجم زیاد سیلاب و تخریب منازل، تخلیه شده است. ​به گزارش فارس، وی افزود: همچنین ۴۰ خانوار از ۲ روستای تل‌میلک و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000