مهدی نقبایی، شاعر گیلانی برگزیده جایزه کتاب سال شد

اعتمادآنلاین|

آیین اهدای جوایز پدیدآورندگان آثار شایسته تقدیر کتاب سال صبح روز سه شنبه 14 تیرماه برگزار شد.

در این مراسم ، که با حضور وزیر ارشاد و جمعی از اصحاب فرهنگ در روز قلم برگزار شد از پدیدآورندگان آثار در رشته های مختلف تجلیل شد و کتاب «ردِّ زنجیر های بازشده» اثر سید مهدی نقبایی شاعر و پزشک گیلانی به عنوان برگزیده کتاب سال در بخش ادبیات (شاخه شعر محاوره) مورد تقدیر قرار گرفت.

جایزه کتاب سال که امسال سی و نهمین دوره خودرا پشت سر گذاشت، همه ساله به برترین پدیدآورندگان در بخش‌های فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم کاربردی، هنر، ادبیات و تاریخ و جغرافیا اعطا می‌شود.

نقبایی پزشک متخصص کودکان و شاغل در شهرستان رشت است.

از وی تاکنون ۶ عنوان کتاب شعر منتشر شده است.

کتاب رد زنجیرهای باز شده پنجمین کتاب منتشر شده نقبایی است که مجموعه ای از ترانه های اجتماعی و عاشقانه اوست و توسط انتشارات ریما در ۶۸ صفحه و در پاییز سال ۹۹ منتشر شده‌است.

پست بعدی

انتخاب «حیات اجتماعی هنر» به عنوان اثر برگزیده جشنواره کتاب سال معلم ایران

ج جولای 8 , 2022
اعتمادآنلاین| کتاب «حیات اجتماعی هنر؛ مقدمه ای بر تاریخ و جامعه‌شناسی هنر» تالیف دکتر عباس نعیمی جورشری، جامعه شناس, نویسنده و پژوهشگر گیلانی به عنوان اثر برگزیده سال در کارگروه هنر انتخاب گردید. این کتاب که توسط انتشارات نقد فرهنگ تهران در زمستان ۱۴۰۰ منتشر شده است به مباحث بین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000