هشدار زرد باد شدید در پایتخت/ استحکام سازه‌های نیمه کاره بررسی شود

اعتمادآنلاین|

حامد یزدی مهر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص صدور هشدار زرد هواشناسی اظهار داشت: طبق گزارش هواشناسی برای فردا چهارشنبه ۱۵ تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، یزدی مهر با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان تهران بیان داشت: در این خصوص به شهروندان توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های موقت اطمینان کامل حاصل کنند و نسبت به عدم پارک خودرو در کنار این سازه‌ها اقدام کنند.

وی عنوان داشت: احتیاط در تردد افراد آسیب پذیر و دارای بیماری‌های تنفسی و سالمندان در فضای باز با توجه به احتمال گسترش گرد و خاک، محافظت از تأسیسات حساس به گرد و خاک عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و پرهیز از پرواز با گلایدر و هواپیماهای سبک مورد توصیه است.

پست بعدی

برگزاری جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان همدان

س جولای 5 , 2022
اعتمادآنلاین| در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، نفت، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000