آتش سوزی بخشی از استخر ولیعصر شهر دماوند مهار شد

اعتمادآنلاین|

محمد علیپور عصر روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۹:۳۵ عصر روز دوشنبه یک مورد حادثه آتش‌سوزی در قسمتی از مجموعه ورزشی دماوند به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش شد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه حریق فرماندهی شیفت الف از ایستگاه شماره یک آتشنشانی شهر دماوند به محل حادثه با تمام توان اعزام شدند.

این مقام مسوول افزود: آتش‌نشانان پس از حاضر شدن در محل حادثه، با آتش‌سوزی در قسمت سونای خشک استخر مواجه شدند که پر شده بود از دود و آتش که باعث شعله‌ور شدن کل شده بود.

علیپور با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان آتش‌سوزی مهار شد و با توجه به تعطیلی موقت استخر تلفات جانی نداشت، گفت: متاسفانه ۷۰ درصد اماکن عمومی شهرستان دماوند سیستم اعلام و اطفای حریق ندارند.

وی افزود: از تلاش فرماندهی فرماندهی شیفت الف از ایستگاه شماره یک آتشنشانی شهر دماوند و آتش‌نشانان حاضر در صحنه نهایت تشکر و قدردانی می‌شود.

پست بعدی

به محض تکمیل شدن کریدور امنیتی، عملیات نظامی در سوریه را آغاز می‌کنیم

د ژوئن 27 , 2022
اعتمادآنلاین| اردوغان گفت: ما به محض تکمیل آماده سازی، عملیات نظامی جدیدی را در سوریه آغاز خواهیم کرد. به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این درحالی است که ابراهیم کالین سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه یکشنبه شب بار دیگر تأکید کرد که آنکارا آماده است که عملیات جدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000