2 کلاهبردار در کمین سالخوردگان می‌نشستند

اعتمادآنلاین|

۲ کلاهبردار که اقدام به برداشت ۳ میلیارد ریال از کارت‌های بانکی افراد مسن و کم سواد کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از افراد مسن و بی‌سواد و برداشت از حساب آنان توسط افرادی در سطح شهر شیراز با ترفندی خاص در جلوی عابربانک‌ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، علمی و تخصصی ۲ نفر متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حبیبی بیان داشت: متهمان در بازجویی اولیه به ۱۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۳ میلیارد ریال در سطح شهر شیراز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان هنگام استفاده افراد مسن و بی‌سواد از دستگاه عابر بانک کنار آنان ایستاده و با جلب اعتماد آنان تحت عنوان کمک، کارت بانکی این افراد را در اختیار گرفته و در حین انجام عملیات بانکی به دروغ عنوان می‌کردند دستگاه، کارت شما را ضبط کرد. آنها پس از سرقت کارت بانکی اقدام به خرید گوشی موبایل، طلا و اخذ وجه نقد از کارت مسروقه می‌کردند.

پست بعدی

امضای ۹ یادداشت تفاهم و سند همکاری بین ایران و قزاقستان

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| در حضور سید ابراهیم رئیسی و قاسم ژومارت توکایف ۹ سند همکاری و یادداشت تفاهم میان ایران و قزاقستان به امضا رسید. به گزارش ایسنا، «یادداشت تفاهم میان مرکز مطالعات سیاسی وزارت امور خارجه و موسسه تحقیقات سیاست خارجی وزارت امور خارجه قزاقستان»، «برنامه مبادلات فرهنگی بین وزارت فرهنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000