اگر آمریکا دست از آزار رسانه‌های روس برندارد، مسکو پاسخ مناسبی خواهد داد

اعتمادآنلاین|

«ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که اگر طرفی که پشت این آزار رساندن‌ها قرار دارد، اعم از وزارت خارجه آمریکا، واشنگتن، کاخ سفید یا هر جا که این آزارها را انجام می‌دهد و از تلاش برای تخریب رسانه‌های روسی و آزار و اذیت خبرنگاران روس دست برندارند، روسیه پاسخی مناسب خواهد داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود:‌ خبرنگاران روس در ایالات متحده با شرایط کاری غیرقابل تحمل روبرو هستند و طرف آمریکایی از صدور ویزا برای آنها خودداری می‌کند و متأسفانه اغلب روزنامه نگاران روسی برای دریافت و تمدید ویزای آمریکا با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که اگر ایالات متحده آمریکا حساب‌های روزنامه نگاران روس را رفع انسداد نکند، اقدامات مشابهی علیه خبرنگاران آمریکایی در روسیه انجام خواهد شد.

پست بعدی

تکرار ادعاهای پمپئو علیه ایران همزمان با نشست شورای حکام

چ ژوئن 8 , 2022
اعتمادآنلاین| مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در دولت دونالد ترامپ روز چهارشنبه در توییتی نوشت: ایران ممکن است به زودی به ظرفیت تولید مواد هسته‌ای لازم برای ساخت سلاح دست یابد. به عنوان وزیر خارجه توانستم که ظرفیت ایران برای دامن زدن به ترس و وحشت را فروبنشانم و تهران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000