هیچ توجیهی برای محکوم‌کردن اظهارات موهن به پیامبر اسلام(ص) وجود ندارد

اعتمادآنلاین|

سخنگوی وزارت امور خارجه هند با صدور بیانیه‌ای، بیانیه سازمان همکاری اسلامی در رد اظهارات موهن به حضرت محمد(ص) را محکوم کرد و گفت: بیانیه سازمان همکاری اسلامی قابل توجیه نیست.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد که دولت هند «قاطعانه بیانیه سازمان همکاری اسلامی را رد می‌کند» و دهلی نو «بالاترین درجه احترام را برای همه ادیان قائل است».

سخنگوی وزارت امور خارجه هند با اشاره به این‌که توئیت‌ها و کامنت‌هایی درباره توهین به یک شخصیت دینی از سوی افرادی مشخص منتشر شده و به هیچ وجه بیانگر دیدگاه دولت هند نیست، افزود: «تاکنون برخورد شدیدی با این افراد از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شده است».

وی دبیرکل سازمان همکاری اسلامی را به اظهارنظرهایی با انگیزه‌های گمراه‌کننده متهم کرد و از سازمان همکاری اسلامی خواست تا «برای همه ادیان و عقاید احترام قائل شود».

پست بعدی

ساعات کار ادارات دولتی در کردستان تغییر کرد

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| عبدالله رشیدی‌پور به مصوبه هیات وزیران و موافقت استاندار کردستان برای تغییر ساعات کاری در ادارات، نهادها، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی در جهت کاهش مصرف برق در فصل گرما اشاره کرد و گفت: از فردا هفدهم خردادماه تا پایان مردادماه سال‌جاری ساعات کار ادارات استان از ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000