رئیس جمهور وارد آذربایجان شرقی شد

اعتمادآنلاین|

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امروز، ۱۲ خردادماه، با استقبال استاندار، نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی وارد فرودگاه تبریز شد.

به گزارش ایسنا، دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه‌ی شورای اداری استان از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در بیست ودومین سفر استانی و اولین سفر خود به آذربایجان‌شرقی است.

معاونان رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان عالی دولت نیز در همه‌ی شهرستان‌ها حضور یافته و به‌عنوان نماینده‌ی دولت مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را بررسی خواهند کرد.

همزمان با سفر استانی رئیس جمهوری، نمایندگان تام‌الاختیار وزرا در ۳۲ نقطه استان حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت و نامه‌های مکتوب مردمی نیز پیگیری خواهد شد.

پست بعدی

بلینکن: اوکراین در مورد استفاده از سلاح های پیشرفته به آمریکا تضمین داده است

پ ژوئن 2 , 2022
اعتمادآنلاین| به گفته وزیر خارجه آمریکا، اوکراین تضمین داده است که از تسلیحات پیشرفته ارائه شده برای هدف قرار دادن مناطق روسیه استفاده نخواهد شد. به گزارش ایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: "یک اعتماد قوی بین اوکراین و ایالات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000