سجادی: برای لغو بازی کانادا و ایران ستاد تشکیل دادیم

اعتمادآنلاین|

حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درمورد لغو بازی کانادا و ایران اظهار داشت: ستاد اصلی این کار را با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط تشکیل دادیم تا مشورت‌های لازم را به ما بدهند. تصمیمات را گرفته‌ایم و مکاتباتی شده است. از ظرفیت وزارت خارجه استفاده کردیم و باز هم خواهیم کرد. فدراسیون فوتبال هم با ارسال 2 نامه مکاتبه کرده و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال کانادا هستیم.

به گزارش فارس، وی درباره اینکه در اردوی قطر کدام بازی‌های دوستانه برای تیم ملی ترتیب داده شده است، پاسخ داد: فعلا هنوز گزارشی نداده‌اند اما هفته آینده خودم برای یک ماموریت در قطر هستم. فرصت مناسبی است و به خاطر جام جهانی در قطر حضور دارم و آنجا کنار تیم ملی هستم. ایرادی هم ندارد. در همین یک تا دو روز می توان از فدراسیون پرسید. اگر علاقه مند به این سوال هستید از دبیر و سرپرست فدراسیون بپرسید. قطعا پاسخ می‌دهند.

پست بعدی

قهرمان ایتالیا آمریکایی شد / میلان به زودی صاحب یک ورزشگاه اختصاصی می شود

چ ژوئن 1 , 2022
اعتمادآنلاین| مدیریت باشگاه میلان بعد از کشمکش های فراوان در نهایت به دست آمریکایی ها افتاد تا قهرمان ایتالیا عصر جدیدی را آغاز کند. به گزارش فارس، چینی ها از ماه گذشته به دنبال فروش باشگاه میلان بودند. شرکت بحرینی اولین و جدی ترین مشتری روسونری بود که توافقات اولیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000