حمله مرگبار اشرار به مامور پلیس و همسرش

اعتمادآنلاین|

حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی شخصی یک از مأموران انتظامی شهرستان دلگان، منجر به شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان و مجروحیت همسرش شد.

به گزارش ایسنا سردار احمد طاهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت 21:48 شب گذشته خودروی شخصی سرگرد "عباس راه انجام "، از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری شهرستان دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور " ایرانشهر به دلگان" بود مورد شناسایی اشرار مسلح قرار می گیرد.

وی افزود: اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه ای با سلاح کلاش به سمت خودروی این مأموران جان برکف پلیس استان شلیک و از صحنه متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیر اندازی سرگرد راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر محترم وی نیز مجروح و با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل گردید.

سردار طاهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف انتظامی استان، خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

پست بعدی

بازرسی از حدود دو سال قبل به پرونده متروپُل ورود کرده

ش مه 28 , 2022
اعتمادآنلاین| عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس یازدهم درباره حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان اظهار داشت: پنجشنبه در آبادان حضور داشتیم و پیش از ورود به جلسه ستاد بحران، شاهد تجمعات مردمی بودیم که خواهان کمک بودند و انسجامی به لحاظ مدیریت بحران وجود نداشت، اما پس از این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000