دستگیری سارق غرفه‌های شهرداری

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت از 7 غرفه شهرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از نوع کشروی از غرفه‌های شهرداری محدوده شهر ری شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری 131 شهر ری قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران تیم عملیاتی کلانتری شهر ری با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت سارق که از کارکنان یکی از غرفه‌ها بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد، افزود: در تحقیقات انجام شده متهم به 7 فقره سرقت از غرفه‌های شهرداری اعتراف کرد و مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

جلیلیان گفت: پس از دعوت و اخذ شکایت از مالباختگان، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده، متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

پست بعدی

محمدجواد لاریجانی : خاتمی و موسوی ، انحراف داشتند ، دوستی نزدیک خود با آنان را تمام کردم / بخش زیادی از جبهه اصلاحات با براندازی مشکلی ندارد

س مه 24 , 2022
ایرنا نوشت: لاریجانی گفت : ممکن است شما فردی را خیلی دوست داشته باشید اما به دلیل اینکه وی از مسیر حق انحراف پیدا کرده است باید این دوستی را تمام کنید، این موضوع در مورد خود من هم صادق است. من با آقای خاتمی دوستی بسیار نزدیک و با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000