آنکارا با عضویت فنلاند و سوئد در ناتو مخالف است

اعتمادآنلاین|

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) در نشستی با نمایندگانی از جوانان ترکیه در آنکارا تصریح کرد که ترکیه از ورود فنلاند و سوئد به ائتلاف ناتو حمایت نخواهد کرد زیرا این دو کشور خانه گروه تروریستی «پ‌ک‌ک» و جبهه آزادی‌بخش خلق انقلابی ترکیه (DHK/C) هستند و آنکارا این گروهها را تروریستی می‌داند.

خبرگزاری روسی تاس در این خصوص گزارش داد، رئیس‌جمهور ترکیه که پیش از این برای پذیرفتن درخواست عضویت فنلاند و سوئد در ناتو شروطی را تعیین کرده بود، گفت:‌ «ما به دوستان خود گفته‌ایم که به پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو، "نه" خواهیم گفت و با آن مخالفیم و ما همچنان همین رویه را دنبال می‌کنیم. ما اجازه نمی‌دهیم که سازمان‌های تروریستی در ناتو حضور داشته باشند. این کشورها خانه "پ ک ک" و "ی پ گ" هستند».

پست بعدی

شاخص‌های جمعیتی ایران در وضعیت هشدار قرار دارد

پ مه 19 , 2022
اعتمادآنلاین| صالح قاسمی، دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور گفت: در حال حاضر شاخص‌های جمعیتی ایران در وضعیت هشدار قرار دارد و با سرعت به سمت پیری جمعیت حرکت می‌کنیم. به گزارش ایرنا، صالح قاسمی روز پنجشنبه در مراسم آغاز به کار قرارگاه خانواده و جمعیت استان قزوین با اشاره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000