بهترین مرکز تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز در تهران کجاست؟

تعمیر قهوه ساز و تعمیر اسپرسو ساز

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قهوه سازتان خراب شده و از کار افتاده باشد، این مشکل اتفاقی ساده است که می‌تواند برای قهوه سازهای خانگی یا کافی شاپی پیش بیاید.

در صورتی که قهوه ساز منزل یا کافی شاپتان دچار ایراد و خرابی شده است، بدون هیچ نگرانی آن را به تعمیرکاران ماهر و مجرب آموزش دیده‌ای بسپارید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تعمیر آن بپردازند.

تعمیرگاه مجاز دستگاه قهوه ساز برقی در تهران

تعمیرگاه‌های زیادی در تهران وجود دارند که به تعمیر قهوه ساز و تعمیر اسپرسو ساز در تهران می‌پردازند، در صورتی که عملکرد قهوه سازتان با اختلال مواجه شده است جهت استفاده دوباره باید به تکنسین‌های مرکزی مجاز و معتبر که دارای تجربه و دانش تخصصی تعمیرات لوازم خانگی هستند سپرده شود.

در صورتی که تعمیر این دستگاه توسط افراد بدون تخصص و تجربه انجام شود می‌تواند باعث بروز مشکلات بزرگ تر و جدی ‌تری شود که غیرقابل تعمیر باشند.

تعمیرگاه قهوه ساز دکتر آچار

دکتر آچار تعمیرگاهی مجاز و معتبر در شهر تهران است که به ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه تعمیر اسپرسوساز و تعمیر قهوه ساز دلونگی و نوا و مباشی و سایر برندها می‌پردازد، این مرکز در تهران دارای شعبه بوده و در شرق، غرب، شمال و جنوب به ارائه خدمات می‌پردازند.

چرا تعمیر اسپرسوساز را به تعمیرگاه دکترآچار بسپاریم؟

  1. همکاری با تکنسین‌های آموزش دیده و متخصص

تمامی افراد و تکنسین‌هایی که در مرکز دکتر آچار مشغول به ارائه خدمات و تعمیرات هستند افرادی متخصص و آموزش دیدهٔ هستند که در کمترین زمان ممکن به بررسی، عیب یابی و تعمیر قهوه ساز می‌پردازند.

  • امکان مشاوره رایگان تلفنی

از طریق تماس تلفنی با تکنسین‌های مرکز دکترآچار می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان مجموعه گفتگو داشته و سؤالات خود را بپرسید، در صورتی که بر طرف کردن مشکل قهوه ساز توسط خودتان امکان پذیر باشد توسط تکنسین راهنمایی شده و در غیر این صورت متوانید از تکنسین کمک بگیرید.

  • ارائه خدمات و تعمیرات قوه ساز در محل و منزل

با این ویژگی تعمیرگاه دکتر آچار نیازی به حمل و نقل قهوه سازتان به تعمیرگاه ندارید، دیگر نگران سقوط و ضربه به قهوه سازتان در تعمیرگاه نیستید، هزینه حمل و نقل قهوه ساز به تعمیرگاه نیز صرفه جویی شده و زمان کمک‌تری از مشتری اتلاف می‌شود.

  • تعمیر قهوه ساز با گارانتی و ضمانت نامه کتبی

تمامی خدماتی که توسط تکنسین‌های تعمیرگاه دکتر آچار انجام می‌شود دارای گارانتی 12 ماهه بوده و ضمانت نامه کتبی پس از پایان کار تقدیم مشتری گرامی می‌شود، در صورت بروز مشکل مجدد تا یکسال تکنسین موظف به برطرف کردن آن بدون دریافت هزینه است.

  • دارا بودن گواهی‌های لازم از اتحادیه تعمیرکاران

مرکز دکترآچار از تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر ست که دارای گواهی‌های لازم از مرکز دکتر آچار می‌باشد.

  • هزینه تعمیرگاه دکتر آچار منصفانه و مطابق با نرخ اتحادیه می‌ باشد.

تعمیرات خود را با خیالی آسوده به تکنسین‌های مرکز دکترآچار بسپارید، چرا که هزینه همهٔ خدماتی که توسط تکنسین‌های این مرکز انجام می‌شوند کاملاً منصفانه بوده و نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود.

شماره تماس تعمیرگاه دکتر آچار

برای درخواست تکنسین از مرکز دکتر آچار تنها کافیست با شماره 02188444021 تماس حاصل فرمایید.

سرویس قهوه ساز

سرویس قهوه ساز از جمله اقداماتی است که می‌تواند به تکنسین در پیدا کردن مشکلات داخلی دستگاه کمک و از بروز مشکلات جدی در دستگاه جلوگیری کند، سرویس قهوه ساز و اسپرسوساز موجب افزایش بهبود عملکرد دستگاه شده و طول عمر آن را افزایش می‌دهد.

مشکلات رایج قهوه ساز و اسپرسوساز

در ادامه به معرفی و توضیح تعدادی از مشکلات رایج و مشترک قهوه ساز و اسپرسوساز می‌پردازیم که تکنسین‌های ماهر و مجرب آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر و عیب یابی می‌کنند.

چرا قهوه ساز روشن نمی‌شود؟

در صورتی که قهوه سازتان روشن نمی‌شود دوشاخه و سیم برق و… را کاملاً بررسی کنید، از سلامت فیوز داخلی و ترموستات مطمئن شوید.

چرا آب در قهوه ساز یا اسپرسو ساز گرم نمی‌شود؟

اتصالات در برق و پریزها و نواسانات برقی یکی از دلایل گرم نشدن آب قهوه ساز یا اسپرسو ساز می‌باشد، سیم دو شاخه را بررسی کنید که سالم باشد، اختلال و ایراد در عملکرد المنت از دیگر دلایل مشکل در گرم شدن آب قهوه ساز مییاشد.

چرا قهوه موجود در قهوه ساز خیلی تلخ است؟

استفاده زیاد از قهوه خشک موجب بروز این مشکل می‌شود که برطرف کردن آن نیاز به تکنسین ندارد.

چرا قهوه در دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز می‌جوشد؟

جوش آمدن قهوه در دستگاه قهوه جوش و اسپرسوساز علل مختلفی دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم، عدم تنظیم درجه صحیح ترموستات از مهم‌ترین دلایل اصلی جوش آمدن قهوه است.

در صورتی که ترموستات دچار ایراد و خرابی نباشد

جوش آمدن قهوه حین آماده شدن به علت خرابی قسمتی از دستگاه می‌باشد، که احتمالاً ترموستات قهوه ساز شما تنظیم نیست، برای رفع مشکل کافی است ترموستات را به شکلی صحیح تنظیم کنید، در صورت عدم تنظیم آن ترموستات را تعویض کنید، برای بر طرف کردن مشکلات قهوه ساز می‌توانید از تکنسین‌های متخصص کمک بگیرید.

چرا آب از لوله وسط دستگاه قهوه ساز خارج نمی‌شود؟

اگر جوشیدن آب در دستگاه قهوه ساز مشکل ندارد ولی قهوه از لوله وسط دستگاه به خوبی خارج نمی‌شود احتمالاً تنظیمات ترموستات قهوه سازتان بهم خورده است که لازم است تنظیم شود، در صورتی که سوپاپ شیر قهوه ساز خراب شده باشد نیز قهوه به خوبی از دستگاه خارج نمی‌شود، برای برطرف کردن مشکل گرفتگی سوپاپ را کاملاً تمیز و برطرف کنید.

چرا قهوه در قهوه سا ز و اسپرسو ساز رقیق است؟

اگر قهوه‌تان رقیق است ایراد بزرگی نیست و این مشکل نیازی به تکنسین ندارد، تنها با رعایت چند نکته می‌توانید این مشکل را برطرف کنید، از آب سرد برای دم کردن قهوه استفاده کنید، از قهوه خشک به میزان بیشتری استفاده کنید.

هزینه تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز در ایران

بسیاری از افراد به دلایل هزینه‌های بالای تعمیراتی از سپردن قهوه ساز و اسپرسو سازشان به تکنسین‌های تعمیرگاه خودداری می‌کنند، توجه داشته باشید همانگونه که ذکر شد بدون نگرانی از هزینه‌ها تعمیرات قهوه ساز و اسپرسوساز خود را به تکنسین‌های مخصص دکترآچار با آدرس drachar.com بسپارید.

تمامی هزینه‌های تعمیرگاه دکتر آچار کاملاً منصفانه و مطابق با نرخ اتحادیه محاسبه می‌شوند.

پست بعدی

سرلشکر باقری وارد تاجیکستان شد

د مه 16 , 2022
اعتمادآنلاین| سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه هیئت عالی‌رتبه نظامی ساعتی پیش مورد استقبال سرلشکر امامعلی صابر زاده رییس ستاد کل نیروهای مسلح و معاون اول وزیر دفاع جمهوری تاجیکستان و جمعی از مقامات نظامی این کشور قرار گرفت. به گزارش ایسنا، سرلشکر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000