کیهان: آقای پیمان جبلی در صداوسیما انقلاب کند و سلبریتی هایی را دعوت کند که متعد به ارزشها باشند/ چرا به سلبریتی ها اینقدر پول می دهید؟

کیهان نوشت:متاسفانه برخی از برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان برنامه‌های مختلف در تلویزیون سراغ سلبریتی‌هایی می‌روند که برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی درخواست مبالغ هنگفتی را از سازندگان آن برنامه دارند که البته در این خصوص‌، برخی از آن برنامه سازان بدون توجه به بیت‌المال و هزینه‌های سنگینی که از این طریق متوجه صداوسیما می‌شود دست به چنین حرکتی می‌زنند و با مبالغ بسیار سنگین و بالا چهره مورد نظر خود را به برنامه مورد نظر دعوت می‌کنند! این امر در حال حاضر به یک روند عادی و طبیعی در برنامه‌سازی در رسانه ملی تبدیل شده است.

پست بعدی

این توهین به فهم هیات دولت است که بگوییم گرفتار یک ویرگول شده

د آوریل 11 , 2022
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: استرسِ اعلام نشدن میزان افزایش مستمری‌های تأمین اجتماعی یک طرف و اضطراب‌آفرینی‌های برخی مسئولان در این زمینه طرف دیگر. این دو را هم که با هزار مشقت بر جان هموار کنند بازنشستگان، این تمسخر شکل گرفته توسط یک «ویرگول» به این «،» کوچکی را نمی‌دانیم چطور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000