مسکن ملی در تیررس افزایش قیمت مصالح ساختمانی

مسکن ملی در تیررس افزایش قیمت مصالح ساختمانی

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیر کانون سراسری انبوه سازان نوشت: طرح نهضت ملی مسکن اولین گروهی است که با افزایش بهای مصالح ساختمانی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

فرشید پور حاجت گفت: با توجه به آنکه این ساختمان‌ها مصرفی و اکونومی هستند و جزو ساختمان‌های لاکچری محسوب نمی‌شوند اما با افزایش مصرف و همچنین رشد قیمت میلگرد و فولاد باعث افزایش قیمت تمام شده این واحدها خواهند شد.

به گفته دبیر کانون سراسری انبوه سازان افزایش قیمت میلیگرد به کیلویی ۱۷ هزار تومان و همچنین قیمت فولاد و سیمان با رشد چند برابری باعث شده که هزینه تمام شده ساخت مسکن افزایش یابد و همین امر خود در آینده بازار ساخت وساز مسکن تاثیر گذار خواهد شد.

قیمت پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که با این روند قیمت‌ها در مصالح ساختمانی قیمت هر واحد مسکن ملی کمتر از ۶ میلیون تومان ساخته نخواهد شد.

در طرح نهضت ملی مسکن که دولت در قالب آن ۴ میلیون واحد مسکونی در شهرهای مختلف می‌سازد که طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی قیمت تمام شده ساخت مسکن ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که وزیر راه وشهرسازی هم این قیمت را تایید کرده و اعلام کرد تا زمانی که قیمت مصالح ساختمانی افزایش نیابد قیمت تمام شده ساخت آن افزایش نخواهد یافت.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

واکنش رئیسی در نشست خبری به هزینه ۸ میلیاردی استقبال از او در سفر البرز

ج آوریل 8 , 2022
رئیسی به انتشار سند هزینه ۸ میلیارد ریالی استقبال از او در سفر چند ساعته به استان البرز واکنش نشان داد. به گزارش فارس، سید ابراهیم رییسی پنج شنبه شب و در پایان سفر یکروزه خود به استان البرز،در نشست خبری و شورای اداری استان در واکنش به خبرسازی عده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000