مزایده یک نقاشی انتزاعی ده‌ها میلیون دلاری

مزایده یک نقاشی انتزاعی ده‌ها میلیون دلاری

ایسنا نوشت: تابلویی از فیلیپ گاستون به نام «نیل» پس از گذشت چند دهه، باارزش حدودی بین ۲۰ الی ۳۰ میلیون دلار برای مزایده راهی حراجی می‌شود.

تابلو نقاشی انتزاعی «نیل» متعلق به سال ۱۹۵۸ که به دست فیلیپ گاستون هنرمند آمریکایی ـ کانادایی خلق شده است پس از گذشت چهار دهه از مجموعه خصوصی خارج و در یک حراجی به مزایده گذاشته می‌شود.

این تابلو نقاشی هفدهم مه ۲۰۲۲ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) در حراجی آثار هنر مدرن ساتبیز که در نیویورک برگزار می‌شود به مزایده گذاشته خواهد شد. ارزش حدودی این اثر بین ۲۰ الی ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است. این بیشترین ارزش‌گذاری تاریخ برای یکی از آثار گاستون محسوب می‌شود.

چند هفته پیش نیز نمایشگاهی شامل ۱۰۰ اثر از فیلیپ گاستون با عنوان «فیلپ گاستون اکنون‌»‌ نخست در موزه هنرهای زیبای بوستون و سپس در گالری ملی هنر در واشنگتن، موزه هنرهای زیبای هیوستون و موسسه تیت مدرن در لندن برگزار شد.

استقبال از آثار انتزاعی گاستون در سال‌های اخیر افزایش یافته است. ارزش آثار این هنرمند نیز در دهه اخیر در حراجی‌ها با افزایش روبه‌رو شده است.

۲۵۹۲۴۴

پست بعدی

فرزاد فرزین از چه زمانی می‌تواند به صحنه برگردد؟

س آوریل 5 , 2022
ایسنا نوشت: فرزاد فرزین که در سال جدید با چالش سلامتی مواجه شد، بعد از ماه رمضان و به دست آوردن بهبودی کامل فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد. در ویدیویی که اخیرا توسط تیم فرزاد فرزین در اختیار رسانه‌ها قرار داده شد، توسط یکی از پزشکان معالجش چنین عنوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000