واکنش خبرگزاری اصولگرا به اکانت سازی های جعلی تیم مومن نسب : آیا خدعه در جنگ‌نرم جایز است؟

واکنش خبرگزاری اصولگرا به اکانت سازی های جعلی تیم مومن نسب : آیا خدعه در جنگ‌نرم جایز است؟

فارس به اعتراف مومن نسب اصولگرا درباره ساخت اکانت فیک با هدف جنگ روانی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

ساخت اکانت فیک افراد مشهور ضدانقلاب و استفاده از آنها برای جنگ‌روانی توسط یک فعال مجازی واکنش‌های بسیاری به همراه داشت و باعث ایجاد شبهاتی شد که آیا خدعه در جنگ‌نرم جایز است؟

– امیرمومنان در این‌باره می‌فرماید: به خدا سوگند معاویه از من زیرک‌تر نیست. او پیمان‌شکنی و گنه‌کاری (مکر و حیله) می‌کند. اگر پیمان‌شکنی ناپسند و نامطلوب نبود، من زیرک‌ترین مردم بودم!» پس مکر و حیله و… هم که شاید کمی قرابت داشته باشند با خدعه حتی نسبت به دشمن هم درست شمرده نشده است.

واکنش خبرگزاری فارس به اکانت سازی های جعلی تیم مومن نسب

بیشتر بخوانید:

– در جنگ نرم و تبیین، هدف‌ نهایی ایجاد یقین است و اعتمادسازی به نفع جریان حق. در چنین شرایطی اگر مردم به شما شک داشته باشند که شاید فریبکارانه برخورد کنید، از همان لحظه اعتمادشان نسبت به شما سلب می‌شود.

۲۱۲۱۹

پست بعدی

یک مرجع تقلید : در این ۴۰ سال، مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند

چ مارس 30 , 2022
دیده بان ایران نوشت: آیت الله "جعفر سبحانی" در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور گفت : در این ۴۰ سال که از انقلاب می‌گذرد مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند شهید داده‌اند و همواره نیز در صحنه بوده اند، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع معظم تقلید گفت: بایستی برنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000