حکم برائت ۱۵ نفر از کارگران شرکت آذراب، رأفت اسلامی دستگاه قضا را نشان داد

معاون استاندار مرکزی با اشاره به حکم برائت ۱۵ نفر از کارگران شرکت آذراب که به اتهام تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب بودند، گفت: چنین برخوردهایی از سوی دستگاه قضا، به تعامل بیشتر دستگاه‌ها کمک می‌کند.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به حکم برائت ۱۵ نفر از کارگران شرکت آذراب که به اتهام تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب بودند، اظهار داشت: از مسئولان قضایی استان که شرایط استان و کشور را درک کردند و با وجود اینکه تخلفاتی هم شکل گرفته بود، با رأفت اسلامی با این کارگران برخورد کردند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: حکم برائت ۱۵ نفر از کارگران شرکت آذراب باعث می‌شود تا کارگران نیز بیشتر قدردان دستگاه قضایی باشند و رفتار‌های غیرقانونی کمتری در اعتراضات و برخورد‌های آنان مشاهده شود.

اکرمی عنوان کرد: به هرحال چنین برخوردهایی از سوی دستگاه قضا، به تعامل بیشتر دستگاه‌ها کمک می‌کند و اقشار مختلف رأفت اسلامی دستگاه قضا را نسبت به خودشان بیشتر احساس می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در پایان گفت: بنده به سهم خود از اقدام ارزشمند دستگاه قضا در اعلام حکم برائت ۱۵ نفر از کارگران شرکت آذراب که به اتهام تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب بودند، تشکر می‌کنم.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی ۱۲ تیر ۹۹ از تبرئه شدن پانزده نفر از کارگران شرکت آذراب که به اتهام تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب بودند، خبر داد.

همچنین طبق گفته غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا «پس از ابلاغ دادنامه، تعدادی از کارگران شرکت آذراب اظهار کردند رای را قبول دارند و عموم آن‌ها گفتند از آنچه که نقض قانون بوده و توسط ما اتفاق افتاده، اظهار ندامت و پشیمانی می‌کنیم و ضمن اینکه مطالبات خود را پیگری می‌کنیم، حتما خود را ملتزم به قانون می‌دانیم. رویکرد این کارگران باعث شد برخی از ایشان در مورد این رای تجدیدنظرخواهی کنند و دادگاه تجدید نظر استان مرکزی رای دادگاه قبلی را نقض کرد و در مورد کارگران آذرآب حکم برائت صادر شد».

منبع: میزان

حکم دادگاه
کارگران

پست بعدی

امانی تهرانی به عنوان «دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش» منصوب شد

چ جولای 8 , 2020
رئیس جمهور در حکمی محمود امانی تهرانی را برای چهار سال به عنوان دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، منصوب کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000