روایت یک بازیگر از ویژگی‌های اخلاقی زهره فکورصبور

روایت یک بازیگر از ویژگی‌های اخلاقی زهره فکورصبور

بهنام شرفی، بازیگر تئاتر و تلویزیون که در سریال تلویزیونی کامیون با زهره فکور صبور همبازی بود، از ویژگی‌های اخلاقی این بازیگر تازه درگذشته صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنام شرفی، در واکنش به خبر درگذشت زهره فکورصبور گفت: «امروز صبح که فصای مجازی را باز کردم اولین چیزی که دیدم چهره زهره فکور صبور با یک روبان مشکی بود و به قدری شوکه شدم که تا چند دقیقه به صفحه زل زده بودم و حتی باورم نمی‌شد و فکر می‌کردم در حد یک شایعه است ولی در کمال ناباوری حقیقت دارد.»

شرفی درباره شخصیت این بازیگر گفت: «بسیار انسان خوش انرژی، مهربان و خوش برخورد بودند. متعهد بود و به شغلش اهمیت می‌داد و با همکارانش رفتار بسیار خوبی داشت. ایشان به قدری به کارشان متعهد بودند که حتی یک روز بعد از پایان پروژه کامیون هم آمدند کنار ما تا اگر کاری باشد انجام دهند. همان روز با ما بگو و بخند کردند و رفتند. ایشان هر چیزی که از یک هنرمند انتظار داشتیم را در رفتارشان داشتند و از لحاظ رفتاری و شخصیتی یک هنرمند واقعی بودند. من نمی‌دانم آن روحیه سرزنده چه شد و کجا رفت، صفحه اینستاگرامشان را که نگاه می‌کردم پر از انرژی مثبت و شکرگزاری خداوند بود.»

او ادامه داد: «موضوع عجیب این است، کسی که تا این اندازه عقاید مذهبی داشت، خدا باور بود و شور و امید به زندگی در او موج می‌زد، چه شد که به یک‌باره چنین عملی را انجام داد، اصلا عجیب است فردی با این حجم از عقاید مذهبی دست به انجام چنین کاری بزند. طبیعتا مشکل در جایی دیگر است همین دیروز یک پستی از مصاحبه قدیمیشان منتشر کردند که به نظرم همان حرف‌ها پر از امید بود و وقتی دوباره آن پست را دیدم اشک در چشمانم حلقه زد.»

در گفتگویی با عنوان «آن روحیه سرزنده چه شد و کجا رفت!» در این باره بیشتر بخوانید.

۵۸۵۸

پست بعدی

برای سلامت موی سر آب این نوع از صیفی‌جات را به موهای‌تان بمالید

پ مارس 3 , 2022
باشگاه خبرنگاران نوشت: کدو سرشار از خواص دارویی است و آب آن سلامت پوست و مو را بهبود می‌بخشد. آب کدو حاوی مواد مغذی مانند ویتامین‌های B۱، B۲، B۳ و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، کلسیم، فولات، روی، فسفر و منگنز است که به رشد مو کمک می‌کند. اگر موهای شما درخشندگی خود را از دست داده است، می‌توانید از کدو برای موهای خود استفاده کنید. برای خلاص شدن از موهای بی روح و خشک، می‌توانید یک روز در هفته آب کدوی تلخ تازه را استخراج کرده و به فولیکول‌های موی خود بمالید. اگر با مشکلات مربوط به ریزش مو مواجه هستید، آب کدو را با شکر مخلوط کرده و مدتی روی موهای خود نگه دارید. بعد از نیم ساعت آن را بشویید. تا حد زیادی موثر خواهد بود. آب کدو ریشه مو را تقویت می‌کند. اگر با مشکل شوره سر مداوم روبه‌رو هستید، یک تکه کدو بردارید و آن را به ریشه موهایتان بمالید. این کار موهای شما را تا حد زیادی از شر شوره سر خلاص می‌کند. می‌توانید از کدو برای افزایش رشد مو و بهبود گردش خون در پوست سر استفاده کنید. آب کدو برای کند کردن روند سفید شدن مو شناخته شده است. اگر آب تازه کدو را بگیرید و به موهایتان بمالید، موهایتان سفید نمی‌شود. این کار را یک بار در هفته امتحان کنید تا سفیدی مو کاملا متوقف شود. ۴۷۲۳۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000