پای «تَرَقُب» به تئاتر شهر باز شد

پای «تَرَقُب» به تئاتر شهر باز شد

«تَرَقُب» به طراحی و کارگردانی مسعود شامی و میلاد خرم از پنجم اسفند در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «تَرَقُب» عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی تالار قشقایی تئاتر شهر است که از روز پنجشنبه، پنجم اسفند به نویسندگی مسعود شامی و کارگردانی مشترک مسعود شامی و میلادخرم، میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

در این اثر نمایشی مهناز میرزایی، سایه کبیری و مائده جلالی به عنوان بازیگر حضور دارند و فاطمه بهشتی، سپیده پشتیبان و رضا مهرداد (گروه کارگردانی)، میلاد خرم و مسعود شامی (طراحان لباس)، مطهره جلالی (طراحی اسکیس)، رضا خضرایی (طراح نور)، علی خاتمی (آهنگساز)، میترا رضایی (مشاور رسانه‌ای)، سمیه میری (عکاس)، کیوان احمدی (طراح مواد تصویری) و استودیو میم (گروه طراح پوستر و بروشور) دیگر عوامل نمایش را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این نمایش چنین آمده است: «روایتی از سه دوره حیات آدمی، در هیبت زنانگی بر زمین… هر جهان را بنگر که چگونه یک اتم است… در بی‌نهایتم هستی که به کار و کار و کار در دَمی، آدَ-م دمید و [دآد] داد آدم‌ی، که بدان. پس تو چِ می‌دانی؟!»

نمایش «تَرَقُب» هر روز ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود. هم‌اکنون نیز نمایش «خانه سیاه است» به کارگردانی محسن اردشیر در تالار اصلی و «احتمالات» به کارگردانی علی شمس در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر هستند.

پای «تَرَقُب» به تئاتر شهر باز شد

۵۸۲۵۹

پست بعدی

مردی در شیراز خودش، همسرش و دخترانش را کشت

س فوریه 22 , 2022
مهر نوشت: مردی ۴۰ ساله در شیراز خودش، همسر و فرزندانش را کشت. یک منبع اگاه گفت: مرد ۴۰ ساله در شیراز یک دختر حدود ۱۹ ساله و دوقلوهای دختر ۱۱ ساله خود را با آب میوه آغشته به سم کشت. این مرد پس از مرگ دخترانش، با ضربات چاقو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000