علیرضا سجادپور، درگذشت

علیرضا سجادپور، درگذشت

علیرضا سجادپور، تهیه‌کننده سینما بر اثر عوارض ناشی از تومور مغزی، درگذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا سجادپور، تهیه‌کننده و از مدیران سابق سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت.

این سینماگر، از دو سال پیش، درگیر مبارزه با تومور مغزی بود و دو بار عمل جراحی انجام داد که درمان‌ها جواب نداد و سرانجام به دلیل پیشرفت بیماری، درگذشت.

او فعالیت سینمایی را سال ۱۳۶۳ با تهیه‌کنندگی و نگارش فیلمنامه «سرباز کوچک» آغاز کرد. از فعالیت‌های او می‌توان به مدیریت واحد سناریوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی (۱۳۶۶ تا ۱۳۷۰)، مدیر کل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶)، مدیریت طرح و برنامه سیمای شاهد (۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲)، تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، مدیرکلی اداره فیلم و تلویزیون سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگسرای هنر (ارسباران) و موسس و مدیر اجرایی هیات اسلامی هنرمندان اشاره کرد.

۵۷۵۷

پست بعدی

همه چیز درباره وعده سبدگردانی با سود تضمینی!

ی فوریه 6 , 2022
بررسی‌ها نشان می‌دهد کسانی که به وعده‌های دروغین مثل سبدگردانی با سود تضمینی اعتماد می‌کنند یا به اشتباه در دام فروشندگان سیگنال‌های بورسی به امید شناسایی بهترین سهام برای خرید می‌افتند، همان افرادی هستند که دچار ضرر و زیان مالی قابل توجه می‌شوند. اما چطور می‌توان از ضرر و زیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000