سقوط سایبان اورژانس جان یک نفر را گرفت

سقوط سایبان اورژانس جان یک نفر را گرفت

تسنیم نوشت: سایبان جلوی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج به دلیل بارش سنگین برف سقوط و منجر به فوت یکی از شهروندان کردستانی شد.

سقف و سایبان جلوی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج دقایقی پیش به دلیل بارش سنگین برف ریزش و منجر به فوت یکی از شهروندان کردستانی مراجعه‌کننده به این بیمارستان شد.

آرزو فلاحی، مسئول روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان ضمن تأیید این خبر، در رابطه با جزئیات این حادثه مرگبار اظهار داشت: سایبان جلوی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج به دلیل سنگینی برف، به روی زمین افتاده و باعث فوت یک مرد ۵۰ساله بانه‌ای مراجعه‌کننده به این بیمارستان شد.

وی افزود: بارش برف و تجمیع آن بر روی سقف ورودی بیمارستان بعثت، موجب ریزش سقف شده و طرح شایعات دیگر صحت ندارد.

مسئول روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان تصریح کرد: نیروهای اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، فوت این مرد بانه‌ای را تائید کردند.

بیشتر بخوانید:

مفقود شدن ۲ کودک در سیل کرمان؛ جست‌وجو ادامه دارد

۴۷۲۳۳

پست بعدی

آرزوی برباد رفته منوچهر هادی از بازی در کنار جمشید آریا/ عکس

د ژانویه 17 , 2022
منوچهر هادی در اینستاگرامش از دوره‌ای نوشته که در فیلم «پرواز از اردوگاه» سیاهی‌لشکر بوده و تلاش داشته حتی اگر شده در یک پلان، کنار جمشید آریا (هاشم‌پور) دیده شود؛ آرزویی که به آن نمی رسد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منوچهر هادی که این روزها سریال «نیسان آبی» او با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000