قباد شیوا، فرزاد ادیبی و امیر اسمی داور شدند

قباد شیوا، فرزاد ادیبی و امیر اسمی داور شدند

قباد شیوا، فرزاد ادیبی و امیر اسمی پس از یک مرحله داوری ۵۲ اثر از ۳۲ هنرمند را برای حضور در نمایشگاه پوستر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قباد شیوا، فرزاد ادیبی و امیر اسمی داوری بخش پوستر چهلمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده داشتند و پس از ارزیابی آثار رسیده ۵۲ اثر را برای شرکت در نمایشگاه پوستر انتخاب کردند.

براساس اعلام ستاد خبری این رویداد، در این دوره ۵۳ گرافیست با ارسال ۱۲۹ اثر در بخش پوستر شرکت کردند و پس از یک مرحله داوری ۵۲ اثر از ۳۲ هنرمند به بخش نمایشگاهی راه یافتند. این آثار در کتاب پوستر این دوره از جشنواره هم منتشر خواهند شد.

مسابقه و نمایشگاه پوستر تئاتر امسال نیز چون دوره‌های گذشته، با هدف کمک به ارتقای سطح کیفی طراحی پوستر تئاتر و همراهی هنرمندان تئاتر و هنرهای تجسمی، برگزار می‌شود.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

وزیر اسبق بهداشت در عمان چه می‌کند؟/ عکس

چ ژانویه 12 , 2022
انتشار تصویری از حسن قاضی‌زاده هاشمی،‌وزیر اسبق بهداشت به شایعات حضور او در کشور عمان دامن زد. به گزارش خبرآنلاین، انتشار تصویری از هاشمی که در آن به عنوان موسس مرکز چشم‌پزشکی نور در کشور عمان معرفی می‌شود، شایعات قبلی را پررنگ‌تر کرد. گفتنی‌ست پیش از این درباره اینکه هاشمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000