آخرین وضعیت دانش‌آموزان مجروح سانحه تصادف در کرمانشاه

آخرین وضعیت دانش‌آموزان مجروح سانحه تصادف در کرمانشاه

ایرنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از ۱۸ دانش آموز مجروح حادثه تصادف مینی‌بوس، غیر از چهار نفر مابقی پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند و افراد بستری نیز در وضعیت خوبی قرار دارند و به زودی از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

«مجید یزدان‌پناه» روز شنبه در مراسم زنگ پژوهش و تجلیل از برگزیدگان پژوهشی آموزش و پرورش استان در دبیرستان ماندگار جلال آل احمد، از وقوع این حادثه ناگوار ابراز تأسف کرد و به خانواده ۲ دانش آموز متوفی این حادثه تسلیت گفت.

او این حادثه را ناشی وقوع مه شدید اعلام کرد و گفت: بزودی وزیر آموزش و پرورش که اکنون در کنفرانس کشور مصر حضور دارد برای عیادت از خانواده این دانش آموزان به استان سفر خواهد کرد و ظرف ۲ روز گذشته مقامات زیادی از وزارت آموزش و پرورش، برای عیادت و سرکشی از وضعیت دانش آموزان مجروح و خانواده های متوفی به کرمانشاه سفر کردند.

یزدان پناه همچنین با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از خدمات و زحمات کادر درمان و پزشکان و پرستان استان در رسیدگی به موقع به مجروحان این حادثه ناگوار قدردانی کرد.

براثر تصادف یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه در روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۲ تن از دانش‌آموزان جان باختند و ۱۶ نفر دیگر مصدوم شدند.

47231

پست بعدی

بابک حمیدیان به «پیر پسر» پیوست

ش دسامبر 11 , 2021
بابک حمیدیان برای بازی در فیلم سینمایی«پیر پسر» به کارگردانی اکتای برهانی، به حامد بهداد، لیلا حاتمی و حسن پورشیرازی پیوست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای گذشته بابک حمیدیان جلوی دوربین فیلم سینمایی «پیرپسر» قرار گرفت. او که پیشتر به عنوان تهیه‌کننده‌ی این فیلم معرفی شده بود، با گذشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000