خاطره جالبی که سامان احتشامی در «خندوانه» بازگو کرد

خاطره جالبی که سامان احتشامی در «خندوانه» بازگو کرد

سامان احتشامی، پیانیست در برنامه «خندوانه» از خاطره اذان گفتنش در استخر در ماه رمضان و به اشتباه انداختن روزه‌داران گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامان احتشامی، پیانیست شب گذشته، دوشنبه ۱۵ آذر مهمان رامبد جوان در برنامه «خندوانه» شد و درباره شروع فعالیت و خاطرات کاری خود صحبت کرد.

در بخشی از این گفت‌وگو احتشامی این خاطره را تعریف کرد: «استخری که من می‌روم، برای یک مسجد است و محیطی کاملا مذهبی است. در یکی از روزهای ماه رمضان در دقایق نزدیک به افطار با یکی از دوستانم درباره علاقه‌مند بودن به موذن‌ها صحبت می‌کردیم. دوستم از علاقمندی‌اش به موذن‌زاده اردبیلی گفت و من گفتم اذان غلوش را خیلی دوست دارم و اذان گفتم؛ همه دوستانی که منتظر افطار بودند فکر کردند اذان مغرب است و افطار کردند!»

۵۸۲۵۹

پست بعدی

جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره فرجام طرح شفافیت

س دسامبر 7 , 2021
ایسنا نوشت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد: با توجه به این که نمایندگان بر این امر معتقد بودند طرح شفافیت پس از تصویب در مجلس به دیگر نهادها نیز تعمیم پیدا کند در جلسه غیر علنی امروز مقرر شد که ما به جای این کار طرح جامع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000