سوگوار استاد بزرگ مکتب فلسفی تهران

سوگوار استاد بزرگ مکتب فلسفی تهران

حضرت استاد آقاسید رضی شیرازی، یکی از نخستین چهره های برجسته ای بود که بزرگوارانه پذیرفت عضو گروه نخبگان خبرآنلاین باشد.

وقتی ایده گروه نخبگان خبرآنلاین را با او در میان گذاشتیم و از او خواستیم تا مقالات و یادداشت هایی را برای ترویج اندیشه و فرهنگ نخبگانی در فضای رسانه در اختیار ما قرار بدهد، او با استقبال بالایی پذیرفت و گفت: چه کار خوبی ست.
ابتدا تصور می کردیم شاید عالم مجتهد و اندیشمندِ فیلسوفی همچون او نپذیرد که در فضای رسانه آنلاین حاضر شود، اما او با روح بزرگ و نگاه عمیقی داشت، بی هیچ ملاحظه ی سخت گیرانه ای پذیرفت.

او شب گذشته به دیار باقی شتافت و با رفتنش حلقه بزرگی از نخبگان در غم و اندوه از دست دادن او خواهند بود. او رفت و ایران و جهان اسلام یکی از راستین ترین چهره های روحانیت اندیشمند و مردم دار را از دست داد.
او رفت و مکتب فلسفی تهران، استاد برجسته خود را از دست داد. آقاسید رضی شیرازی، جانشین ندارد / پیام تسلیت آیت‌الله محقق داماد/ مصیبت بزرگی برای جامعه تشیع و اربابان علم و فضیلت

روحش شاد و راهش جاودان.

خبرآنلاین درگذشت این استاد برجسته و اندیشمند را به جامعه نخبگانی کشور تسلیت می‌گوید.

سوگوار استاد بزرگ مکتب فلسفی تهران

پست بعدی

زمین مسطّح است یا کروی؟ نظر قرآن!

پ دسامبر 2 , 2021
دست کم یکی از تلقی هایی که از علم اسلامی به ذهن می آید، این است که کسانی کوشش کنند معارف و دانش های بشری را با آیات قرآن هماهنگ کنند و بزعم خود از آن استخراج نمایند. این بویژه در مواردی است که تعبیری در قرآن باشد که با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000