این خواننده رکورددار تاریخ جایزه گرمی شد

این خواننده رکورددار تاریخ جایزه گرمی شد

ایسنا نوشت: «جی-زی» خواننده آمریکایی تعداد نامزدی‌ها خود در جوایز سالانه موسیقی گرمی را به عدد ۸۳ رساند.

نامزدهای شصت و چهارمین دوره جوایز موسیقی سالانه گرمی اعلام شد و «جی-زی» خواننده آمریکایی با نامزدی در سه شاخه، شمار نامزدی‌های خود در این جوایز را به عدد ۸۳ رساند و با عبور از «کوئینسی جونز» (با ۸۰ نامزدی)، بیش از هر هنرمند دیگری در تاریخ نامزد این جایزه معتبر در دنیای موسیقی شده است.

«جی-زی» تاکنون موفق به کسب ۲۱ جایزه گرمی نیز شده است.

با اعلام نامزدهای جوایز گرمی ۲۰۲۲، «جان باتیست» با نامزدی در ۱۱ شاخه پیشتاز است و پس از او «جاستین بیبر» و «دوجا کت» هرکدام با نامزدی در هشت شاخه و «بیلی ایلیش» و «الیویا رودریگو» با نامزدی در هفت شاخه بیشترین تعداد نامزدی را در مراسم امسال دارند.

«سلنا گومز» برای نخستین بار توانست نامزد جایزه گرمی شود و «هالزی»، «مایلی سایرس» و «لانا دل ری» از چهره‌های شاخصی بودند که نتوانستند در هیچ شاخه‌ایبه جمع نامزدهای جایزه گرمی ۲۰۲۲ راه یابند.

مراسم اعطای جوایز شصت و چهارمین دوره جوایز گرمی ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) برگزار می‌شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

اصغر فرهادی؛ دو گانه‌ی قانون یا اخلاق

چ نوامبر 24 , 2021
اصغر فرهادی در تله‌ی شخصیت‌های خلق شده خودش افتاده است. ما هجده نفر بودیم. از میان نمی‌دانم چند ده نفر متقاضی، پس از دو مرحله مصاحبه انتخاب شدیم. او سوژه‌ای به ما داد درباره‌ی اشیای گم شده. محور کسانی بودند که اشیای گمشده‌ را به صاحبانشان برگردانده بودند و زندگی‌شان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000