طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس شد

طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس شد

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی طیبه عزت‌اللهی‌نژاد را به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس در حکم طیبه عزت‌اللهی‌نژاد به عنوان دبیر کارگروه مد و لباس چنین نوشته است:

«با عنایت به تجارب کاری و سوابق ارزشمند علمی و نظر به شناخت از توانایی، تعهد و روحیه انقلابی‌تان و به استناد تبصره(۴) ماده(۱) آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس، به موجب این حکم به عنوان «دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس» منصوب می‌شوید.»

درخواست شالویی از عزت‌اللهی‌نژاد عمل به موارد زیر است:

«- برنامه‌­ریزی و تلاش در جهت تقویت فرهنگ و معرفی هرچه بهتر هویت ایرانی – اسلامی با استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان و طراحان داخلی پوشاک

– همکاری و همفکری با سایر اعضای کارگروه در جهت ترغیب و تشویق عموم مردم به ویژه جوانان به استفاده از پوشاک وطنی با الگوهای بومی

– ساماندهی فرهنگی – هنری طراحان پارچه و لباس کشور در قالب حمایت از ساختار مناسب از جمله تشکیل خانه طراحان پارچه و لباس ایران»

سرپرست معاونت امور هنری همچنین با اهدای لوحی از خدمات مریم پورشهابی، دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس قدردانی کرد.

طیبه عزت‌اللهی‌نژاد متولد ۱۳۵۷ دارای دکتری پژوهش هنر از دانشگاه الزهرا و عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است و تاکنون مقالات و کتاب‌های متعددی از او منتشر شده که کتاب «خودتزیینی زنان ترکمن؛ درآمدی بر انسان‌شناسی زیبایی‌شناسی» از جمله آثار اوست.

۲۵۹

پست بعدی

نسل جدید نرم افزارهای حسابداری همگام با الکترونیکی شدن سازمان ها

د نوامبر 22 , 2021
کمتر شخصی را می‌توان پیدا کرد که یک بار خرید اینترنتی انجام نداده باشد یا سرویس خدماتی آنلاین نگرفته باشد. اگر جستجویی در فضای وب انجام دهید، کسب و کارهایی را در اینترنت می‌بینید که حتی یک درصد احتمال آنلاین‌شدنشان را نمی‌دادید. به همین دلیل است که نسل جدید نرم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000