۶ کوهنورد دامغانی امداد رسانی شدند

۶ کوهنورد دامغانی امداد رسانی شدند

سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از امداد رسانی به شش کوهنورد دامغانی خبر داد و گفت: این کوهنوردان در هوای بد گرفتار شدند که به آنها امداد رسانی شد.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حادثه گرفتار شدن شش کوهنورد در کوه‌های شاه‌دار دامغان به هلال احمر اعلام شد، بیان کرد: سه تیم عملیاتی متشکل از ۱۲ امدادگر و سه خودرو از شهرستان و ستاد استان به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: سه نفر از کوهنوردان گرفتار شده تا پیش از رسیدن نیروهای امدادی به منطقه توسط هم نوردان خود نجات پیدا می‌کنند و سه نفر دیگر توسط نجات گران هلال احمر استان به منطقه امن انتقال می‌یابند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این عملیات که خوشبختانه مصدومی نداشت در ساعت سه بامداد به پایان رسید، بیان داشت: کوهنوردان هرچند هم حرفه‌ای، می‌بایست پیش از رجوع به کوهستان، به شرایط آب و هوایی دقت داشته باشند.

کد خبر 5350143

پست بعدی

تصادف اتوبوس و تریلی با ۲۹ مصدوم

ش نوامبر 13 , 2021
ایرنا نوشت: حادثه برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد، پس از گردنه ملااحمد به سمت همت آباد در استان اصفهان بامداد امروز موجب مصدوم شدن ۲۹ نفر شد. مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان صبح شنبه گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۲ و ۴ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000