آجیل، خطر ابتلا به این سرطان را کاهش می‌دهد

آجیل، خطر ابتلا به این سرطان را کاهش می‌دهد

باشگاه خبرنگاران نوشت: محققان در مطالعه‌ای جدید رابطه بین سرطان سینه و آجیل‌ها را کشف کردند.

طبق تحقیقات مشخص شد، زنانی که در برنامه غذایی خود از آجیل استفاده می‌کنند، ممکن است در برابر بسیاری از بیماری‌ها، به ویژه سرطان سینه، محافظت شوند.

مطالعه‌ای که روی بیش از ۳ هزار بیمار در چین انجام شد، نشان داد بیمارانی که ۵ سال پیش از تشخیص سرطان سینه گردو مصرف کرده اند، احتمال عود سرطان سینه و خطر مرگ آن‌ها کمتر بوده است.

وندی چن انکولوژیست در بوستون گفت: افرادی که آجیل می‌خوردند دارای شاخص توده بدنی پایین‌تر (BMI) و زندگی فیزیکی فعال تری بودند، که همه این عوامل مرتبط با پیشگیری و بقای سرطان سینه هستند.

ایرن ون پلاریگان اپیدمیولوژیست دانشگاه کالیفرنیا در مطالعه دیگری که فواید خوردن گردو را برای بیماران مبتلا به سرطان روده نشان داد،گفت رابطه مفیدی بین خوردن گردو و پیشگیری از سرطان سینه وجود دارد.

۲۳۵۲۳۳

پست بعدی

طرح صیانت در مقابل مشکلات مردم، فانتزی است/ باید گردش اطلاعات آزاد باشد و نباید محدود شود

د اکتبر 25 , 2021
ایلنا نوشت: عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی، گفت: در کمیسیون مشترک بنا این نیست که اجازه دهیم محدودیت‌های اساسی وضع شود و تا جایی که بتوانیم حتما استدلال می‌کنیم و همکاران هم کمک می‌کنند تا خروجی‌اش طوری باشد که مردم هم راضی باشند. غلامرضا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000