بازدید سرپرست معاونت امور هنری از تئاتر شهر

بازدید سرپرست معاونت امور هنری از تئاتر شهر

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه تئاتر شهر بازدید و تاکید کرد ضرورت دارد که با بررسی و آسیب‌شناسی دقیق، ساماندهی مجموعه تئاتر شهر در تعامل با نهادهای مختلف پیگیری و شان این مجموعه هنری و فرهنگی در ارتباط با جامعه حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته، پنجشنبه ۲۹ مهر از محوطه، تالارهای اجرا و بخش‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر بازدید کرد.

در این بازدید ابراهیم گله دارزاده، رییس تئاتر شهر از مرمت‌ها و بازسازی‌هایی که در تئاتر شهر انجام شده است، ضرورت‌های این مجموعه در زمینه مرمت و همچنین پیگیری‌ها و اقداماتی که تاکنون برای وضعیت حریم تئاتر شهر انجام شده و شرایط اجراهای تئاتر شهر گزارشی ارائه کرد.

سرپرست معاونت امور هنری در این دیدار با تاکید بر اهمیت تئاتر شهر و حفاظت مناسب این مجموعه گفت: «ضرورت دارد که با بررسی و آسیب‌شناسی دقیق ساماندهی مجموعه تئاتر شهر در تعامل با نهادهای مختلف پیگیری و شان این مجموعه هنری و فرهنگی در ارتباط با جامعه حفظ شود.»

بازدید سرپرست معاونت امور هنری از تئاتر شهر

۵۸۲۵۹

پست بعدی

روایت ابراهیمی از ماجرای کنار رفتن آیت‌الله هاشمی از ریاست مجلس خبرگان

ج اکتبر 22 , 2021
تسنیم نوشت: ابراهیمی گفت که بنده نماینده دوره دوم مجلس شورای اسلامی بودم. در آن دوره آقای هاشمی رئیس مجلس بود. ایشان آن زمان مواضع بسیار خوبی داشت که مورد تأیید جریان انقلابی و حضرت امام بود. در موضوع انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب نیز واقعیت امر این است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000