کیهان پیام رهبرانقلاب در مورد فاجعه قندوز را تیتر یک نکرد، اما از دیگران انتقاد دارد

کیهان پیام رهبرانقلاب در مورد فاجعه قندوز را تیتر یک نکرد، اما از دیگران انتقاد دارد

روزنامه کیهان که پیام مهم رهبرمعظم انقلاب در باره عملیات تروریستی علیه شیعیان قندوز را در قالب یک تیتر کوچک منتشر کرد، از عدم واکنش دیگران به این فاجعه انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت:چهره‌های مدعی که معمولاً درباره همه چیز به نفع جریان فرهنگی غرب اظهارنظر می‌کنند، مانند گذشته این بار در برابر جنایت قندوز سکوت کردند.
این افراد که معمولاً ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، نسبت به انفجار یک مسجد در قندوز افغانستان و شهادت 150 نفر و جراحت 200 مرد و زن بی‌گناه افغان، سکوت کردند تا نشان دهند تنها در مواردی اظهار نظر می‌کنند که همسو با جریان‌های فرهنگی غربی باشد.

در تصویر بالا مشخص است که پیام رهبری در تیتر یک ستونی سمت راست منتشر شده حال آنکه در موارد بسیار کم اهمیت تر،پیامهای ایشان در کیهان تیتر یک می شود.

23302

23302

پست بعدی

روزنامه اعتماد:طرح صیانت از فضای مجازی را از همین الان،تصویب شده فرض کنیم؟

د اکتبر 11 , 2021
روزنامه اعتماد با اشاره به انتخاب تقی پور وزیر ارتباطات دولت احمدی نژاد به ریاست کمیسیون بررسی طرح صیانت نوشت: لطف‌الله سیاهکلی با اشاره به برگزاری نخستین نشست کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت، تاکید کرد که عدم معرفی دو نماینده کمیسیون امنیت خللی در برگزاری نشست دیروز ایجاد نکرده، گفت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000