سانحه برای یک دستگاه اتوبوس در لرستان/ ۱۴ نفر مصدوم شدند

سانحه برای یک دستگاه اتوبوس در لرستان/ ۱۴ نفر مصدوم شدند

خرم‌آباد- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اشاره به سانحه برای یک دستگاه اتوبوس در این استان، گفت: ۱۴ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

مهرزاد صفدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوالی ظهر امروز پنج شنبه یک دستگاه اتوبوس در نزدیکی آبشار بیشه دچار سانحه شد.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: این اتوبوس به دلیل نقص فنی در ترمز دچار مشکل شده و به دیوار برخورد می‌کند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جدی به همراه نداشته و عمده مصدومان آن نیز سرپایی درمان شده‌اند.

صفدری با تأیید ۱۴ مصدوم در جریان این حادثه یادآور شد: چهار نفر از مصدومان در محل مورد مداوا قرار گرفته و مشکل جدی نداشتند.

وی با اشاره به اعزام دو تیم اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان این سانحه بیان کرد: با امدادرسانی عوامل اورژانس ۱۰ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند که خوشبختانه مشکل هیچکدام از آنها جدی نبوده و برخی سرپایی درمان شدند.

کد خبر 5321966

پست بعدی

کرونا و ساز ناکوک مخالفان تزریق واکسن

پ اکتبر 7 , 2021
اگر چه سرعت‌گیر واکسن؛ شتاب کرونا را در دنیا به صورت نسبی کاهش داده است؛ اما این ویروس چنان با زندگی مردم درآمیخته که در ناخوادآگاه ما به یک مسئله روزمره تبدیل شده است؛ چیزی از جنس همان روزمَرگی. دیگر نه آمار قربانیان برای ما شوک آور است و نه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000