از خودگذشتگی سرباز جان او را گرفت

از خودگذشتگی سرباز جان او را گرفت

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، از شهادت سرباز فداکار نیروی انتظامی به دلیل نجات جان ۲ شهروند در کانال آب ورامین خبر داد.

سرهنگ هادی حسن زاده شهابی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: سرباز وظیفه شناس امیرحسین شهرکی جمعی کلانتری ۱۱ شهرستان ورامین، زمانی که متوجه افتادن ۲نفر از شهروندان در کانال آب منطقه قاسم آباد ورامین شد، بدون درنگ و تردید و با شجاعت مثال زدنی برای نجات آن‌ها به داخل کانال می‌رود که متاسفانه بدلیل شدت جریان آب غرق می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ حسن زاده شهابی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده این سرباز فداکار و همه سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: پیکر مطهر این سرباز ایثارگر تا کنون پیدا نشده و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

ببینید | دیدار ویژه پسر آیت‌الله جنتی با مهدی کروبی در منزل کرباسچی

س اکتبر 5 , 2021
محمد قوچانی نویسنده و روزنامه‌نگار با انتشار ویدئویی از دیدار ویژه علی جنتی (پسر آیت‌الله احمد جنتی) با مهدی کروبی در صفحه شخصی خود این چنین نوشت: پس از مدت‌ها دوری و سپس یک سال دیدار خصوصی و انفرادی در جمعی بیش از بیست نفر در منزل آقای کرباسچی خدمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000