نشانه‌های غلبه بر بحران کرونا؛ از کاهش مرگ و میر تا استقبال مردم از واکسیناسیون

نشانه‌های غلبه بر بحران کرونا؛ از کاهش مرگ و میر تا استقبال مردم از واکسیناسیون

کاهش شیب مرگ و میر کرونا در کشور به همراه فعال شدن مراکز واکسیناسیون در همه مناطق کشور نشان دهنده غلبه بر بحران کرونا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرگ و میر کرونا در کشور از جمعیت ۳ کشور اروپایی فراتر رفته است. این در حالی است که میزان مرگ و میر روزانه کرونا در کشور با شیب ملایمی در حال پایین آمدن است.

مهمترین اخبار کرونایی و لینکهای دسترسی آن در زیر قابل مشاهده است:

فوتی‌های کرونا در ایران؛ معادل جمعیت سه کشور اروپایی

آنقدر آمار فوتی‌ها و مبتلایان کرونا در ایران و جهان بالاست و به قدری این ویروس مهلک، کشته و بیمار بر جای گذاشته که شاید برای درک عمق این فاجعه انسانی بهتر باشد تا از زاویه‌ای دیگر این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

زالی: بیش از ۱۰۰۰ پایگاه واکسیناسیون در تهران فعالند

ایرنا نوشت: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: در حال حاضر بیش از هزار پایگاه واکسیناسیون در استان تهران فعال است.

تزریق واکسن تا ۵۸ میلیون دز در کشور

گزارش های روزانه وزارت بهداشت از روند واکسیناسیون در کشور، نشان می دهد تا روز گذشته ۵۷ میلیون و ۶۷۷ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شده است.

فوت ۲۲۹ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

بر اساس آمار وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۲۹ بیمار کرونایی فوت شدن و مجموع جانباختگان در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۱۲۱ هزار و ۱۰۹ نفر رسید.

وزیر بهداشت: همه مردم مشتاق واکسن «برکت» هستند

«عین‌اللهی» وزیر بهداشت گفت: همه مشتاق واکسن برکت هستند و برکت یکی از واکسن‌های بسیار موفق دنیا است.

نشانه‌های غلبه بر بحران کرونا؛ از کاهش مرگ و میر تا استقبال مردم از واکسیناسیون

اولین محدودیت جدی برای کسانی که واکسن نمی‌زنند: خدمات قضایی ارائه نمی‌دهیم!

رییس مرکز بهداشت بوکان گفت: افرادی که در این شهرستان خود را در مقابل بیماری کرونا واکسینه نکرده‌اند نمی‌توانند برخی خدمات را دریافت کنند.

جزئیاتی از صدور گواهی دیجیتال واکسن کرونا

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: برای کسانی که کارت واکسیناسیون فارسی دارند، بزودی سامانه جدیدی راه اندازی می‌شود تا با وارد کردن مشخصات، وضعیت واکسیناسیون فرد اعلام شود.

ورود ۳۵۰ هزار دُز واکسن آسترازنکا از اتریش به کشور

معاون فنی گمرک گفت: صبح امروز شصت و دومین محموله وارداتی واکسن کرونا با حجم ۳۵۰ هزار دُز واکسن آسترازنکا از اتریش وارد کشور شد.

تا کی باید ماسک بزنیم؟

اکنون که روند واکسیناسیون برای مقابله با ویروس کرونا در کشور شتاب گرفته است برخی از مردم فکر می‌کنند بعد از تزریق واکسن دیگر نیازی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست و می‌توانند ماسک خود را بردارند.

ورود محموله ۳۵۰ هزار دزی واکسن آسترازنکا به کشور

ایرنا نوشت: شصت ودومین محموله وارداتی واکسن کرونا با برند آسترازنکا از اتریش وارد کشور شد.

جمعه گذشته ۷۲ تهرانی از کرونا جان باختند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت گفت: با تسریع واکسیناسیون آمار متوفیان کرونا در پایتخت کاهش یافته است.

بهانه‌های عجیب‌وغریب؛ حرف حساب واکسن‌نزن‌ها چیست؟

آمارهای جمعیت واکسن‌نزده در ایران، عجیب و غریب است. شهروندان فقط یک رده سنی به طور کامل واکسن کرونا زده‌ان اما حتی در جمعیت ۸۰ سال به بالا هم تعداد زیادی واکسن‌نزده پیدا می‌شود.

نشانه‌های غلبه بر بحران کرونا؛ از کاهش مرگ و میر تا استقبال مردم از واکسیناسیون

ممنوعیت ورود کارمندان آبادانی فاقد کارت واکسیناسیون کرونا به محل کار

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: از فردا دوشنبه دوازدهم مهرماه جاری هیچ کارمندی در دستگاههای دولتی و نیمه دولتی حق ورود به اداره متبوعه اش را بدون ارائه کارت واکسن کرونا را ندارد.

افت روند واکسیناسیون در روزهای پایانی هر هفته

روند تزریق واکسن کرونا در روزهای پنج شنبه و جمعه همچنان نزولی است و این موضوع باعث می‌شود در موعد مقرر نتوانیم برنامه کشوری واکسیناسیون را به پایان برسانیم.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

نخستین تصویر از لیلا حاتمی در «پیر پسر»

ی اکتبر 3 , 2021
اولین تصویر از لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «پیر پسر» به نویسندگی و کارگردانی اکتای براهنی منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «پیر پسر» ماه گذشته با تهیه کنندگی بابک حمیدیان و سرمایه گذاری ارسلان براهنی کلید خورد و فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد. «پیر پسر» دومین فیلم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000