زلزله ۳.۸ ریشتری کلاته خیج شاهرود را لرزاند

زلزله ۳.۸ ریشتری کلاته خیج شاهرود را لرزاند

شاهرود- فرماندار شاهرود از وقوع زمین لرزه ۳.۸ ریشتری در کلاته خیج در استان سمنان خبر داد و گفت: تیم ارزیاب برای بررسی‌های لازم به منطقه اعزام شده است.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع زمین لرزه ۳.۸ ریشتری خبر داد و بیان کرد: مرکز زلزله مرز استان‌های گلستان و سمنان – حوالی کلاته خیج شاهرود بوده است.

وی تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی را ۱۳ و ۳۳ دقیقه عنوان کرد و افزود: زلزله در طول جغرافیایی ۵۵.۲ و عرض جغرافیایی ۳۶.۸۲ همچنین عمق ۹ کیلومتری رخ داده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه مرکز زلزله ۱۸ کیلومتری کلاته خیج شاهرود و ۲۳ کیلومتری رامیان استان گلستان بوده است، بیان کرد: مسئولان محلی در حال بررسی منطقه هستند.

کد خبر 5319027

پست بعدی

مصطفی راغب، بازیگر «دختری با لباس ارغوانی» شد

ی اکتبر 3 , 2021
مصطفی راغب، خواننده موسیقی پاپ، بازیگر فیلم «دختری با لباس ارغوانی» شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی، این روزها در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد و با انتخاب کامل بازیگران، به‌زودی مقابل دوربین خواهد رفت. پس از قطعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000