تبریک انجمن منتقدان سینمایی به محمد خزاعی

تبریک انجمن منتقدان سینمایی به محمد خزاعی

انجمن منتقدان سینمایی، در پیامی به محمد خزاعی که مدتی طولانی عضو این انجمن بوده است، ضمن تبریک انتصابش به ریاست سازمان صدا و سیما، برای همکاری با او اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انجمن منتقدان سینما، با انتشار متنی، انتصاب محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی تبریک گفت.

این متن به شرح زیر است:

«بسیار خرسندیم که فردی چون شما با سابقه موثرِ رسانه‌ای و عضویت دیرپا در انجمن منتقدان، تصدی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این شرایط خطیر، عهده‌دار شده است. آرزومندیم به پشتوانه تجارب پر بارتان در حوزه فرهنگ و رسانه، نقطه‌ای امیدبخش برای سینمای ایران و اهالی آسیب‌ دیده آن باشید.
این انجمن آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در جهت تحقق اهداف متعالی‌تان (به‌ویژه گسترش فضای نقد سازنده و توجه عمیق به تاریخ سینمای ایران و طلایه‌داران و فرهنگ‌ سازانش) اعلام می‌نماید.»

۵۷۵۷

پست بعدی

دیدار فرمانده کل سپاه با جمعی از فرزندان فرماندهان ارشد شاهد

ی اکتبر 3 , 2021
تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه های مختلف بوده و هست. همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس،جمعی از فرزندان فرماندهان ارشد شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000