کوهپایه‌زاده: میلاد حاتمی توبه حقیقی کرده است

کوهپایه‌زاده: میلاد حاتمی توبه حقیقی کرده است

باشگاه خبرنگاران نوشت: کوهپایه زاده، وکیل میلاد حاتمی گفت: میلاد حاتمی توبه حقیقی کرده و نادم است. هنوز رای قطی محکومیت برای حاتمی صادر نشده است.

او گفت: آن چه از محتوای اظهارات موکل استنباط می شود صداقت و ندامت متهم است؛ همکاری گسترده او با ضابطان و مراجع در کشف جرم و سایر مجرمان در مرحله تحقیقات نشان دهنده همین صداقت، ندامت و توبه حقیقی است که مطابق مقررات موضوعه از موجبات تخفیف و تعلیق مجازات است.

کوهپایه زاده گفت: موکل من صرفا در مظان اتهام بوده و مطابق با مقررات و قوانین موضوعه تحقیقات مقدماتی به صورت محرمانه انجام می شود؛ اشخاصی که در جریان این تحقیقات هستند موظف به حفظ اسرارند.

وی افزود: پرونده در دادسرا است و هنوز رای قطی محکومیت صادر نشده بنابر این موکل من در پناه اصل برائت قرار دارد و در مطابق اصول متعدد قانون اساسی هتک حرمت و حیثیت افرادی که مطابق قانون دستگیر و بازداشت شده اند به هیچ وجه جایز نیست.

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

رییسی درگذشت حجت الاسلام زرگر را تسلیت گفت

ی سپتامبر 12 , 2021
رئیس جمهور در پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000