رئیس و نایب رئیس کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت تعیین شدند

رئیس و نایب رئیس کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت تعیین شدند

ایسنا نوشت: در جلسه اصلی کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت، وزرای کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رأی اعضای کمیسیون به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس این کمیسیون تعیین شدند.

در جلسه اصلی کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت که صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ با حضور دبیر هیئت دولت، وزرای اطلاعات، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دیگر اعضای کمیسیون برگزار شد، وزرای کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رأی اعضای کمیسیون به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس این کمیسیون تعیین شدند.

با رأی اعضای کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت در نخستین جلسه اصلی این کمیسیون در دولت سیزدهم، آقای احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان رئیس کمیسیون و امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان نایب رئیس کمیسیون یاد شده تعیین شدند.

23219

پست بعدی

بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید سلیمانی با حضور سرلشکر سلامی

چ سپتامبر 8 , 2021
جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه ،سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید حاج قاسم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000