پیام تسلیت سردار ایرانی در پی حادثه واژگونی مینی‌بوس در کامیاران

پیام تسلیت سردار ایرانی در پی حادثه واژگونی مینی‌بوس در کامیاران

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی حادثه تلخ واژگونی مینی‌بوس در شهرستان کامیاران را به استاندار و مردم کردستان تسلیت گفت.

در متن پیام دریادار شهرام ایرانی خطاب به بهمن مرادنیا استاندار استان کردستان آمده است: حادثه تلخ و غمبار واژگونی مینی‌بوس در شهرستان کامیاران که باعث جان باختن تعداد ۱۶ نفر از هموطنان عزیزمان شد موجب تاثر و تالم شد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اینجانب از طرف خود و همکارانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران این ضایعه جانکاه و دردناک را به آحاد مردم سرافراز، مقاوم و شریف استان کردستان و بالاخص خانواده‌های و معزای جان باختگان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

دریادار ایرانی در این پیام خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم خداوند منان به همه داغدیدگان و بستگان ایشان صبر جمیل عطا فرموده و روح بلندشان را در ماه محرم‌الحرام با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (علیه السلام) و علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) محشور فرماید.

گفتنی است بر اثر سقوط و واژگونی مینی‌بوس به دره‌ای در حوالی روستای پالنگان در شهرستان کامیاران ۱۶ تن جان باختند و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گفته پلیس راه، نقص فنی و بی احتیاطی علت حادثه روز گذشته راننده مینی‌بوس بوده است.

روستای پالنگان از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران و ۵۷ کیلومتری این شهر قرار دارد و کامیاران هم در ۷۰ کیلومتری جنوب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

23219

پست بعدی

چرا عوارض دوز دوم واکسن شدیدتر از عوارض تزریق اول است؟

ج سپتامبر 3 , 2021
ایرنا نوشت: بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، عوارض جانبی بعد از تزریق دوم ممکن است شدیدتر از عوارضی باشد که بعد از اولین تزریق تجربه شده است. عوارض واکسن‌ها طبیعی هستند و نیاز به درمان خاصی ندارد مگر اینکه شدید باشد. بروز عوارض واکسن در بدن انسان مربوط به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000