سیلوستر استالونه دوباره سراغ «بی‌مصرف‌ها» رفت

سیلوستر استالونه دوباره سراغ «بی‌مصرف‌ها» رفت

مهر نوشت: یک فیلم جدید از سری فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» در دست ساخت است.

لاینزگیت و میلنیوم میدیا یک فیلم جدید از فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» را می‌سازند.

بار دیگر جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوتور و سیلوستر استالونه به ترتیب در نقش‌های لی کریسمس، گانر جنسن، تول رود، و بارنی راس ظاهر می‌شوند. علاوه بر آن ۵۰ سنت، مگان فکس، و تونی جاآ به این فیلم که چهارمین فیلم مجموعه است، می‌پیوندند.

مجموع این فیلم‌ها در بازار جهانی ۸۰۴ میلیون دلار فروش کرد.

تولید فیلم چهارم از پاییز شروع می‌شود و اسکات وا کارگردان فیلم خواهد بود. این فیلم بر مبنای فیلمنامه اسپنسر کوهن با نگاه مجدد مکس آدامز و جان جوزف کانلی ساخته می‌شود.

استاتهام از تهیه کنندگان فیلم جدید هم خواهد بود.

«بی‌مصرف‌ها» اولین بار سال ۲۰۱۰ اکران شد و کارگردانی آن را سیلوستر استالونه برعهده داشت. دولف لاندگرن، جت لی، میکی رورک، بروس ویلیس، آرنولد شوارتزنگر، جیسون استاتهام بازیگران آن فیلم بودند. قسمت دوم و قسمت سوم در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ اکران شدند.

۵۸۵۸

پست بعدی

علی اکبر کریمی: «کارِ خونه» ارج نهادن به کسب و کارهای خانگی است

س آگوست 31 , 2021
تهیه کننده برنامه «کار خونه» از تولیدات گروه خانواده شبکه دو با اشاره به اهمیت توسعه مشاغل خانگی در رشد اقتصاد خانواده‌ها از ساخت برنامه «کارِ خونه» به عنوان ارج نهادن به تلاش خانواده‌هادر جهت کارآفرینی یاد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر کریمی درباره چرایی تولید برنامه «کارِ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000