تعطیلی سینماهای کشور به مدت یک هفته

تعطیلی سینماهای کشور به مدت یک هفته

انجمن سینماداران با انتشار اطلاعیه‌ای از تعطیلی یک هفته‌ای سینماها به احترام ایام عزاداری سالار و سرورشهیدان و تشدید شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سینماهای کشور از شنبه ۲۳ مرداد تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد تعطیل بوده و فعالیت کلیه سینماهای کشور از یکشنبه ۳۱ مردادماه ازسرگرفته خواهد شد.

در بخشی از بیانیه انجمن آمده است: «براساس آمار جهانی نقش سینما در انتشار ویروس کرونا کمترین درصد است و سالن‌های سینما با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با نصف ظرفیت فعلی حداکثر با ۱۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند، اما با تشدید ویروس کرونا و بالا رفتن آمار فوتی‌ها، در راستای لزوم صیانت و حفظ جان مردم و حمایت از کادر درمان وهمچنین به احترام فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) درحالی که پس از مدت‌ها سینماها با رشد فروش مواجه شدند، انجمن سینماداران تصمیم به تعطیلی یک هفته‌ای سالن‌ها به شکل داوطلبانه گرفت.»

۵۸۵۸

پست بعدی

رضا صادقی و تمام اعضای خانواده‌اش کرونا گرفتند

ج آگوست 13 , 2021
رضا صادقی از ابتلای خود و تمام اعضای خانواده‌اش به بیماری کووید۱۹ خبر داد و از مردم درخواست کرد که بیشتر مراقب باشند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا صادقی خواننده پاپ در فضای مجازی از ابتلای خود و خانواده‌اش به بیماری کووید۱۹ خبر داد. او در این باره نوشت: «هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000