فهرست آلبوم‌های موسیقی که نیمه نخست مرداد، مجوز گرفته‌اند

فهرست آلبوم‌های موسیقی که نیمه نخست مرداد، مجوز گرفته‌اند

آلبوم موسیقی متن فیلم «حمله به اچ۳» که ۲۳ سال پیش به دست مجید انتظامی نوشته و اجرا شده است، مجوز انتشار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجوز ۱۹۷ تک آهنگ و ۲۳ آلبوم موسیقی، در دو هفته اول مرداد ۱۴۰۰، صادر شده است. زمان انتشار این آثار که در قالب‌های موسیقی متن فیلم، نواحی، ردیف دستگاهی، پاپ و … است، در اختیار تولید کننده‌های آن‌ها قرار دارد.

آلبوم‌های «پنج دونوازی» برای کمانچه به آهنگسازی زاگرس منهوبی و نوازندگی نگار خارکن و با الهام از موسیقی فولکلوریک، «شاید هرگز تو را نبینم» به آهنگسازی صبا علیزاده و خوانندگی آندریاس الکساندر، «مُلکِ مُلک» به آهنگسازی مرحوم اسدالله ملک و تنظیم بهنام خدارحمی، «ساتاشدیم» به آهنگسازی امین کوهی که مربوط به فرهنگ موسیقی قشقایی است، «نسیم نوروز» به آهنگسازی صادق چراغی و خوانندگی اشکان کمانگری با اشعاری از ملک الشعرای بهار و سایر شاعران قدیمی، «ماه نخشب» به آهنگسازی و نوازندگی مصباح قمصری و بداهه‌نوازی نیِ شاهو عندلیبی، «آرزوهای بزرگ» و «حمله به اچ ۳» به آهنگسازی مجید انتظامی که هر دو موسیقی فیلم هستند، «بانگ یه یان» (سرود سپید) به خوانندگی و آهنگسازی علی‌اکبر مرادی و مجموعه آلبوم‌های «جاودانه‌های موسیقی مازندران» به خوانندگی اصغر کتول که شامل ملودی‌های موسیقی نواحی و فولک دهه‌های ۵۰ و ۶۰ مازندران است، از جمله آثاری بودند که در این دو هفته مجوز انتشار گرفتند.

۵۷۵۷

پست بعدی

مراسم خاکسپاری آیدین الفت برگزار شد

ی آگوست 8 , 2021
پیکر آیدین الفت، مهندس و هنرمند حوزه صدا که در سه رشته تئاتر، موسیقی و سینما فعال بود، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، به خاک سپرده شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر آیدین الفت، مهندس و هنرمند حوزه صدا، ظهر امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) در قطعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000