برگزاری دوسالانه ملی نقاشی ایران به تعویق افتاد

برگزاری دوسالانه ملی نقاشی ایران به تعویق افتاد

برگزاری نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران، به‌دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های حاصل از آن، به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزاری نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران، سه ماه به تعویق افتاد.

شورای سیاست‌گذاری نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران، به دلیل وضعیت قرمز و بحرانی همه‌گیری کرونا در کشور، زمان برگزاری این رویداد هنری را به مدت سه‌ماه به تعویق انداخت.

در بخشی از اطلاعیه شورای سیاست‌گذاری نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران آمده است: «با توجه به گستردگی همه‌گیری بیماری کرونا که منجر به تعطیلی همه مکان‌های فرهنگی و هنری از جمله خانه هنرمندان تا زمانی نامشخص شده است، امکان هرگونه تجمع هر چند به صورت محدود و به تبع آن امکان هرگونه همفکری پویا به خصوص در بخش انتخاب آثار سلب شده‌ است….
همچنین طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مکان‌های فرهنگی، رعایت فاصله اجتماعی و محدودیت رفت و آمد میان شهری، در عمل فراخوان تجمیع آثار انتخاب شده در بخش‌های گوناگون را از سراسر ایران ناممکن می‌کند.»

۵۷۵۷

پست بعدی

توصیه ها به ابراهیم رئیسی از تریبون نماز جمعه؛ از نحوه عزل و نصب ها تا مواضع محکم در برجام و مذاکره با غرب

ج آگوست 6 , 2021
تسریع در رسیدگی به موضوع گرانی، بیکاری و تولید و توصیه به دولتمردان جدید از موضوعات مهمی بود که در تریبون‌های نمازجمعه به آن اشاره شد. ​به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ائمه جمعه سراسر کشور در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته خود به مسائلی از جمله اقامه عزای حسینی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000