بهترین جمله رئیسی در روز انتقال قدرت از نگاه کاربران خبرآنلاین /بدبختی مردم بیشتر خواهد شد اگر…

بهترین جمله رئیسی در روز انتقال قدرت از نگاه کاربران خبرآنلاین /بدبختی مردم بیشتر خواهد شد اگر...

کاربران خبرآنلاین نظرات متفاوت و جالبی را درباره مراسم تنفیذ و انتقال قدرت به سید ابراهیم رئیسی بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران، در حسینیه‌ امام خمینی (ره) و در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین با انتشار عکسی از لحظه دریافت حکم تنفیذ ریاست جمهوری از دست رهبر انقلاب، از کاربران محترم خود خواسته بود که نظر خود درباره این عکس و جابجایی قدرت را بیان کنند.

بهترین جمله ای که رئیسی گفت

برخی از کاربران خبرآنلاین، آرزو کردند که دولت رئیسی بتواند مشکلات کشور را حل کند. مثلا، حسنعلی نوشت:« تبریک به مردم ایران برای تشکیل دولت سیزدهم ارزومندم این دولت بتواند چند گام مهم اقتصادی برای کم کردن بار بر دوش مردم را بدرستی بردارد و اسیر حواشی و مرعوب منازعات داخلی نشود.»

صدف نیز نوشت:« ما که امید بستیم به سید محرومان و به این دولت انشالله با جون و دل برای مردم کار کنن و امید ما جوون ها رو ناامید نکنن.» رضا هم نوشت:« خدایا مردم ایران رو یاری کن وکمک کن تا مشکلات فراوانی که در این کشور وجود دارد برطرف بشوند.»

کارشناس هم نوشت:« تصویر ثبات در اقتصاد و مدیریت جهادی با رفع موانع تولید که در سال بعد مردم این ثبات را در زندگی لمس میکنند چون غیر این باشه موقعیت نظام در خطر است.» کاربری هم به نام ملت نوشت:« مبارک باشد ایشاالله. این سید اولاد پیامبر بتواند مشکلات کشور را حل کند. فقط عزم استوار حرکت انقلابی می خواهد. وزیران دلسوز و درست کار انتخاب کند.»

فردی هم نوشت:« بهترین جمله رئیسی همان تلاش برای برداشتن تحریم های ظالمانه بود که اگر این کار انجام شود همه ملت دعاگوی او هستند.» دیگری هم نوشت:« این روزبه ملت شریف ایران وهمچنین به دولت سیزدهم تبریک میگم به امید روزای بهتر واقتصاد شکوفاتر.»

فردی هم نوشت:« اگر نیت و تلاششون برای اعتلای اسلام و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعیه مردمه؛ بارالها به حق امیرالمومنین خودت کمکشون کن چون راه سخت و دراز است و قلندری میخواهد برای فائق امدن بر این حجم وسیع از مشکلات.»

ما خودمون به خدا سپردیم

در این میان برخی از کاربران خبرآنلاین، نسبت به تغییر وضع موجود ناامید بودند. به طور مثال، کاربری نوشت:« بعدها نگیم خدا پدر روحانی رو بیامرزه انشالله صلوات.» محمد هم نوشت:« از وقتی که من یادمه، مردم همیشه گفتن صد رحمت به قبلی، انشاالله که این بار سنت شکنی بشه و دیگه نگیم صد رحمت به قبلی.»

کاربری هم که نامش را منتشر نکرده است، برای خبرآنلاین نوشت:« ما خودمون به خدا سپردیم در امان خدا باشیم.» حامد نوشت:« وضعیت کشور به جز تعامل با کشورهای دیگر و رابطه با امریکا، خوب نمیشه.»

حافظ نوشت:« تا اختیارات ریس جمهور ومجلس برنگردد وقدرت واقعی مردم نباشند اوضاع همینه تا کاسبان تحریم واسه مردم تصمیم گیری می‌کنند همینه.» فردی هم نوشت:« بدبختی های مردم بیشتر خواهد شد اگر دولتمردان به رهنمودهای رهبری و اصول اساسی انقلاب و خواسته های مردم توجه نکنند.»

27215

پست بعدی

ببینید | پاسخ فرمانده کل سپاه به تهدیدات اسرائیل و آمریکا

چ آگوست 4 , 2021
سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان اظهار داشت: به دنبال موفقیت‌های نظام، دشمنان تلاش زیادی کردند تا از این اتفاق‌هایی که در داخل کشور گاهی در بحث کمبود آب یا برق و مسائلی از این دست وجود دارد، سوء استفاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000